First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
[Movie] The Hills Have Eyes
2724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / big UK chinatown
Offline
Posted 3/27/09

first one was good i loved the fight seen after the guy in the wheelchair goes its breakfast time

second one boring .
Posted 6/9/09
haha i watched thid together with my dad...
it was pretty scary =]
152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
71 / F / Behind you!
Offline
Posted 6/23/09
its kinda gross.. lol
1273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Faw Away Land~
Offline
Posted 6/26/09


I don't like it!! boo-hoo!!! I'll have a nightmare for several days or even weeks if I watched it!
46671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / demon world/spiri...
Offline
Posted 6/27/09
well yea..but i haven't watched its part 2...
24379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Your mom.
Offline
Posted 6/29/09
:D
That movie was something else.
The part i remember from 1 is when the dood shot the prego chick in the head.
& In #2 the mutant had sex with the victims.
243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / pomegranate machi
Offline
Posted 7/4/09
i didn't like it at all!!!

it was disgusting!!!
52 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 7/10/09
i agree both those movies were like!,, 'awesome' i think the first one was the best! dont get me wrong the 2nd was great too! but if you think hills have eyes was scary you should hang with me ill make immune to all things terrifying lol
73 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M
Offline
Posted 7/17/09 , edited 7/17/09
Awesome movie!

15292 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 9/19/09
its so scary
but good
Posted 9/21/09
Major rant coming up:

WTF DO THE DOGS ALWAYS HAVE TO DIE IN FILMS? WHY?!

Yeah its just another one of those retarded torturing, chain to something and chop up type films. Don't like > - < makes me weary when going to the countryside.
7876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♪Inside Your Head♫
Offline
Posted 10/6/09
Probably the scariest movie I've ever seen. Gross, disgusting and scary. It was also one of the few movies that made me go "Kill that mother*****!!"

I've only seen it once (at night) though. The movie Wrong Turn kinda reminds me of Hills Have Eyes too.
2980 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / underwater with b...
Offline
Posted 10/7/09
not a good movie at all...not even on my top 10000000000 list of movies.
3933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 10/23/09
i've watched 2..to be honest..i had to puke. puked *literally* after the scene were the monster..uhm made the one girl hurt..? *hahaha, dnt know how2 xplain* anyway, yeah...i couldn't watch anymore, so i juz went to sleep instead of finishing the movie X3
37 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 10/24/09
I saw it alone at night,it was pretty good

A good dvd collect http://www.dvdbestonline.com/
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.