First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
SAW (General Discussion)
Posted 11/5/07
saw is freaking awesome. all the gore makes me wanna puke but i love it. the suspense if someone would make it through each game is a killer. i love all parts of saw.
7727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/5/07

kimchio wrote:
ahaha, yeaaah! you know i still wonder about John's past, what was he that he was able to make all those inventions? or did he just read up on it?! and then he taught Amanda to make them...that's amazing!

you know i hate the pig costume, it's the creepiest thing in the movie in my opinion.


he got into it cause he was distraught cause of what happened..errr. don't wanna give spoilers here..=(.

I KNOW! The pig mask is fugly. I find the [Billy the] puppet more attractive
7727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/5/07

tealfirestar07 wrote:


kimchio wrote:
ahaha, yeaaah! you know i still wonder about John's past, what was he that he was able to make all those inventions? or did he just read up on it?! and then he taught Amanda to make them...that's amazing!

you know i hate the pig costume, it's the creepiest thing in the movie in my opinion.


he got into it cause he was distraught cause of what happened..errr. don't wanna give spoilers here..=(.

I KNOW! The pig mask is fugly. I find the [Billy the] puppet more attractive



kaze09 wrote:

I Love SAW!! jigsaw is a crazy genius!! just watched saw 4!! the first scene was really awesome! haha!! opening the skull. XDD but my fave is SAw II.


spoiler:
dude...the skin pulling..aaaahhhh WTF!
49330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New York City
Offline
Posted 11/5/07
^ ahahah, if someone wore a pig mask around me, i'd freak! seriously, it looks like someone literally gutted a pig and then shoved it's skin on a cape...

yeah i don't want to give aways spoilers, but how can we talk about it w/o doing so?!

oh oh...i wanted to say that i sort of understand jigsaw's mentality, i mean he always picks people who have committed crimes and don't cherish their lives. though his method is psychotic. i get his reasoning.

EDIT TO BELOW:
the baby part was just sad...i pity him. i bet he's not even dead! O_O well he is...but he might not be...oh! xP
7727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/5/07
^ the thing is that his mental state changed ever since that day: CLUES: hospital. baby. .

thus making him into the i'm-not-really-a-killer type of killer.
19282 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Motor City
Offline
Posted 11/5/07
The first one was original and alright... but they all suck... specially 4...
15176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NEW YOOORRRKKK! :))
Offline
Posted 11/5/07

tealfirestar07 wrote:


tealfirestar07 wrote:


kimchio wrote:
ahaha, yeaaah! you know i still wonder about John's past, what was he that he was able to make all those inventions? or did he just read up on it?! and then he taught Amanda to make them...that's amazing!

you know i hate the pig costume, it's the creepiest thing in the movie in my opinion.


he got into it cause he was distraught cause of what happened..errr. don't wanna give spoilers here..=(.

I KNOW! The pig mask is fugly. I find the [Billy the] puppet more attractive



kaze09 wrote:

I Love SAW!! jigsaw is a crazy genius!! just watched saw 4!! the first scene was really awesome! haha!! opening the skull. XDD but my fave is SAw II.


spoiler:
dude...the skin pulling..aaaahhhh WTF!


lolz XD oh yea!!! the skin!! ughh..it makes me sick whenever i remember that scene but still awesome
Posted 11/5/07
all the saws sucked - awful acting
783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / SG
Offline
Posted 11/6/07
Don't worry, it's as cool as hell.

I liked it very much when my friend introduce it to me since day one. The plot is like awesome and it surprises you. (Saw II was my fave)

I'm wonder if Saw IV will come to SG's big screen. Lol.
37532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 新宿区, 東京都, Japan
Offline
Posted 11/6/07
nice!! lolz~~
2709 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / US
Offline
Posted 11/6/07
three SAWS were enough but 4 ??? stupid it gets old...
American horrors are all kinda so so
6392 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / A place far far away
Offline
Posted 11/6/07
i seen all of them eww bloody
7727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/6/07
^ gore = <3
191 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / LA,USA
Offline
Posted 11/6/07
I LIKE THEM BECAUSE OF THE MORAL POINTS! GO WATCH 4-AWESOME
49330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / New York City
Offline
Posted 11/6/07

tealfirestar07 wrote:

^ gore = <3


i second that. ^_^


he's so fine! xD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.