First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply What's your favorite country outside of you own
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Eilat, Israel
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17
What's your favorite country besides the one you live in? Mine is America. America is a good ally of ours and Trump is very good for us

1998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sacramento, CA
Offline
Posted 11/4/17
How many accounts do you need dude?
11865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17
Hmm i guess Japan and America but not sure if i can say that as i haven't been to either. But i like both cultures. (American music and film/tv series, food plus of course Japanese anime and video games, music, girls, food etc)

EDIT: Hey OP, why did the "it's ok to be white" thread get deleted?
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Eilat, Israel
Offline
Posted 11/4/17

MrAnimeSK wrote:

Hmm i guess Japan and America but not sure if i can say that as i haven't been to either. But i like both cultures. (American music and film/tv series, food plus of course Japanese anime and video games, music, girls, food etc)

EDIT: Hey OP, why did the "it's ok to be white" thread get deleted?




Idk I didn't make that thread lol. I think Jewishrapscallion did
11865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17

ThatAnimeJew wrote:


MrAnimeSK wrote:

Hmm i guess Japan and America but not sure if i can say that as i haven't been to either. But i like both cultures. (American music and film/tv series, food plus of course Japanese anime and video games, music, girls, food etc)

EDIT: Hey OP, why did the "it's ok to be white" thread get deleted?




Idk I didn't make that thread lol. I think Jewishrapscallion did


Oh shit that was racist of me hey, saying that all Jews look the same. FARK!

EDIT: ill include that i also like Japanese beers but American beer is shit. And scotch is better than bourbon
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Eilat, Israel
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17

MrAnimeSK wrote:


ThatAnimeJew wrote:


MrAnimeSK wrote:

Hmm i guess Japan and America but not sure if i can say that as i haven't been to either. But i like both cultures. (American music and film/tv series, food plus of course Japanese anime and video games, music, girls, food etc)

EDIT: Hey OP, why did the "it's ok to be white" thread get deleted?




Idk I didn't make that thread lol. I think Jewishrapscallion did


Oh shit that was racist of me hey, saying that all Jews look the same. FARK!


WE ARE NOT ALL THE SAME! Lool



DrunkKanti wrote:

How many accounts do you need dude?


This is my only one??
mxdan 
11675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / A Husk.
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17
Switzerland. By far the most beautiful place I've ever been to.
1998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sacramento, CA
Offline
Posted 11/4/17

MrAnimeSK wrote:


ThatAnimeJew wrote:

Idk I didn't make that thread lol. I think Jewishrapscallion did


Oh shit that was racist of me hey, saying that all Jews look the same. FARK!

No, dude. You were right the first time. This is at least this guy's third account.
11865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/4/17

ThatAnimeJew wrote:



WE ARE NOT ALL THE SAME! Lool




Us white boys are not all fucking Nazi's either!!!!!!!!!!!! Nor misogynistic , homophobic, rape culture, paedophile, conduct in incest, mass murderess, etc!!!!!!!!!!!!!


DrunkKanti [link url="/forumtopic-1005197/whats-your-favorite-country-outside-of-you-own?fpid=56882847" title="View
No, dude. You were right the first time. This is at least this guy's third account.


lol yeah i figured as much
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Eilat, Israel
Offline
Posted 11/4/17

DrunkKanti wrote:


MrAnimeSK wrote:


ThatAnimeJew wrote:

Idk I didn't make that thread lol. I think Jewishrapscallion did


Oh shit that was racist of me hey, saying that all Jews look the same. FARK!

No, dude. You were right the first time. This is at least this guy's third account.


You seem paranoid haha Are you ok?
11865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Australia
Offline
Posted 11/4/17
1998 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sacramento, CA
Offline
Posted 11/4/17

ThatAnimeJew wrote:
You seem paranoid haha Are you ok?

The fact that you don't realize how transparent you're being is the funniest part in all of this.
36 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Eilat, Israel
Offline
Posted 11/4/17

DrunkKanti wrote:


ThatAnimeJew wrote:
You seem paranoid haha Are you ok?

The fact that you don't realize how transparent you're being is the funniest part in all of this.


Yes because us Jews are always conspiring and scheming trying trick you. We also all secretly have horns under our yarmulkes
Have you ever considered speaking about this with a professional?
321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/4/17

DrunkKanti wrote:


ThatAnimeJew wrote:
You seem paranoid haha Are you ok?

The fact that you don't realize how transparent you're being is the funniest part in all of this.


You are being really paranoid. Not all Jews are the same person.
-OlE- 
1155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Nebraska
Offline
Posted 11/4/17 , edited 11/9/17

jewishrapscallion wrote:



You are being really paranoid. Not all Jews are the same person.


NEIN
*something something something the frankfurt school something something something cultural marxism something something something international jewry*
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.