First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Matchmaker: Should CR have one or not?
4239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 2/20/08
it would be funny and all but no. i dont think they would have one
1704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 2/20/08
I NED A GF LOL HALP PULZ.
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 2/20/08

n_n303 wrote:

this place is an asian anime streaming site? why the hell would you use it to find a date? @[email protected]
the people of c.r need help (--______--);
you people really do suck at relationships..*sigh*

edit:
btw sick drawings @[email protected]


but but but.... i LOVE you n_n303!!!

I wanna... i wanna... spend the rest of my online life with you!!!

you're my online SOUL MATE!!!

YOU HAVE TO E-MARRY ME!!

We need to have E-CHILDREN!!
and... and...

ok, that's all i got.. i can't go any further.. i'm laughing too hard.


BTW she's right... you've got some AWESOME drawings!
15120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/20/08
O.o it doesnt really have to be for the purpose of finding lovers. it could be used to matchmake people into knowing new friends.
7716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / Florida, US
Offline
Posted 2/20/08
hahahahaha. no.
This is an Asian media streaming site and some options to discuss it. (of course they added more features for us to connect with the rest of the community in this site.)

If you want to find someone, all you have to do is walk outside and meet people, look for someone at school/work, talk to someone at the groceries, etc. If you really are insistent on meeting people online, use a dating site. I think some people purposely treat this like a matchmaking site though... "Are you free on Friday night, baby? You in the mood for Italian? I reserved a private Italian chatroom for us at 8:00."
Posted 2/20/08
No but it would be hilarious if shinji made something like that
Ghost
AHTL 
91489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 2/20/08
O_O

WTB that kind of drawing skills ._.

All I got is ... Well never mind..


Anyone wanna make my E-peen bigger?
Posted 2/20/08
it would be fun if they did:)
Posted 2/20/08
LOL, it would be hilarious. but most people on here are too young. and we dont know everyone on here.
and we dont want this to turn into a myspace where a pedophile gets ahold of someone. *cough* sulla *cough*
Posted 2/20/08

kingbobo100 wrote:

LOL, it would be hilarious. but most people on here are too young. and we dont know everyone on here.
and we dont want this to turn into a myspace where a pedophile gets ahold of someone. *cough* sulla *cough*


LMAO tru we have mostly under 18 i think
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 2/20/08

n_n303 wrote:


Dusterbayala wrote:

but but but.... i LOVE you n_n303!!!

I wanna... i wanna... spend the rest of my online life with you!!!

you're my online SOUL MATE!!!

YOU HAVE TO E-MARRY ME!!

We need to have E-CHILDREN!!
and... and...

ok, that's all i got.. i can't go any further.. i'm laughing too hard.


BTW she's right... you've got some AWESOME drawings!


wow...
i never knew you felt that way about me
I'd LOVE to e-marry you!
lets have 8 kids! with a lovely e-house near the ocean. And then maybe.. years after..we'll grow e-old together and see our e-grand kids grow <3


ZOMG!!

You E-love me back?!

it's a match made in E-Heaven!

I'll E-build our E-house near the e-ocean and we can e-live there till we are e-old and e-gray.

Only 8 e-kids? i was thinking more like 1019827340987350982364 e-kids...

But if you only want to have 8.... >.>

But... quick question.... will we have to e-lope... to get e-hitched? or can we actually e-marry...

(Sorry i couldn't find a brunette)

3065 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Hawaii
Offline
Posted 2/20/08
YES THEY SHOULD
11744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Florida
Offline
Posted 2/20/08
Yeah right, and I just assume you want a bunch of people flocking to cr just so they can get hitched.
They would be a waste of space, and this site would end up having the same problems as myspace or any of those other site that exist for no reason.
1704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 2/20/08
HAY HOW COEM NO1 IS HALPIN ME FIN A GF LOL?
9140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Sunny San Diego,...
Offline
Posted 2/20/08
that would b wierd considering this is a anime site
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.