First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Hayate no Gotoku!
2387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / call boy
Offline
Posted 7/30/07
do i have to be familiar w/ a lot of animes to get the humour?
9631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 地球
Offline
Posted 7/30/07

do i have to be familiar w/ a lot of animes to get the humour?


Well...Some of the references are from some old school anime and mech anime, like the Synchronized Swimming Machine from episode 18, it was a reference to Zambot 3, an old school mech anime.

Also, DAMN!! They didn't show Maria in her swimsuit in episode 18.... ;_; *Nosebleeds at the random Hinagiku swimsuit shots instead.* XD
12572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Pithole
Offline
Posted 7/31/07
^ EXACTLY ! why must she have phobia for planes >.<
Posted 7/31/07
^^ Hmm at least we got to see some screens shots. Sigh, even Maria stayed at home -_- Mah, at least the battle scene was hilarious...Klaus used a nice weapon ;D
9631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 地球
Offline
Posted 7/31/07
^Yep, he made it look all dramatic too....And, Hayate went Super Saiyan 2. XDDD

Actually, there was like 6 different anime references in that one scene. o_o
2387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / call boy
Offline
Posted 7/31/07

Lazybook wrote:

Hmm not really, the show itself is pretty entertaining, and most of the references are quite obvious, such as Orlando Bloom, Pantasia, Pokemon..etc

Newest ep screencaps are out..

oh ok.. i guess i better watch it then..
11277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Iloilo City, PH
Offline
Posted 7/31/07
just watched the first ep, i was great!!!!!!
2299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / ♥in someone's min...
Offline
Posted 8/5/07
ep 12 wondeful
Posted 8/8/07
Ep 19 was exceptionally good compared to 18. Maria was involved alot this time. The random animes were nice as well.
9631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / 地球
Offline
Posted 8/8/07
^ Yeah....The giant roach made it even funnier, he did a Amuro Ray move against those guard robots. XDDD
8370 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / To the Sunset
Offline
Posted 8/8/07
those robots copied the D0Ms attack lol
i like ep 19 coz well MariaXhayate moment
13242 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / A realm between A...
Offline
Posted 8/8/07
yay, its was an awesome anime.
1573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / In front of the c...
Offline
Posted 8/8/07
=D Nice ep, 19. As mentioned the little MariaXHayate moment. Can't wait for the next episode, Dragon vs. Hamster xD
Posted 8/8/07
^me too...it's about time those two went one-on-one again. Oh, the randomness on ep 19 was awesome wasn't it? ^-^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.