First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
Drifting, A Plus or Minus?
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.
Posted 3/10/08

RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.
Posted 3/10/08

RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)
Posted 3/10/08

RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.


no problem dude. i always throw that in to keep myself covered on all bases.

Posted 3/10/08

RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.


no problem dude. i always throw that in to keep myself covered on all bases.



My mom asked why I laughed so loud but uh that threw me off for a sec xD.. yeah akward convo.. all the chats I go into end up changing the topic

1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.


no problem dude. i always throw that in to keep myself covered on all bases.



My mom asked why I laughed so loud but uh that threw me off for a sec xD.. yeah akward convo.. all the chats I go into end up changing the topic



better than most of my chats. they end up with the other person getting pissed as hell when they try acting superior and suddenly i'm knockin' 'em down again.... but with so many people on online race games claiming they are skilled street racers IRL and that the games don't match their skills... ya can't help but make 'em feel stupid once in a while y'know?
Posted 3/10/08

RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.


no problem dude. i always throw that in to keep myself covered on all bases.



My mom asked why I laughed so loud but uh that threw me off for a sec xD.. yeah akward convo.. all the chats I go into end up changing the topic



better than most of my chats. they end up with the other person getting pissed as hell when they try acting superior and suddenly i'm knockin' 'em down again.... but with so many people on online race games claiming they are skilled street racers IRL and that the games don't match their skills... ya can't help but make 'em feel stupid once in a while y'know?


haha yeah.. well im off to go beat some noobs in a street race with my new Mercedes McLaren SLR.. on NFS Carbon..
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / California
Offline
Posted 3/10/08

GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


RossoCorsa wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:


yangss14 wrote:


GreekCotan wrote:

Everything in life has its pros/cons

Pros: Fun, Challenging, Entertaining, teachs better control, reaction and calmness while driving (or maybe losing control), gives a sense of confidents, helps the economy.

Cons: Wastes tires, adds to pollution, leads to many accidents, unsafe in certain envirnoments, can give to much confidents, leads to ricers (initial D wannabes)


lol i like how you say gives confidence and then it can give too much confidence...lololol for some reason thats sounds funny

oh also pros is you have a possiblility of getting with a hot chick look at lance feliciano (asian babe blvd driver)....hes engaged with jeri leee (hotnesss)


yeah Jeri Lee is hot but uh hyori Lee ftw lol. anyway, asian babe blvd? as in the porn site lol?


haha no i dont think so... i think its just a site for hot asian people? hahaha


AKWARD.. anyway there is one like that. and 8th street latinas but uh.. yeah akward x]
Okay I gotcha. I hang around asiantown.net alot and i've seen it but uh.. softcore stuff lol. blah


8th st latinas is straight up porn. babe blvd. is more modelling agency more than anything else.

recently they've kicked up their game ever since hybridhunnyz.com started discovering and sponsoring more of the attractive and hardcore model girls.


Haha yah I know.. I was just saying thats what I thought it was.. but uh yeah. weird dudes knowing about softcore model sites xD


Babe Blvd and HybridHunnyz.com are import car model specialists. I see them at every major import show in california from the Hot Import Nights to the Nisei Week Little Tokyo Showoff.

however you mentioned a hardcore site... lol.


well its diff here in canada, its always cold. lots of hard nipp.. nevermind. yah where I live they dont have an HIN, they do some in Toronto though.


don't worry ya get a lot of that in Cali too. clothes start skimming down past 80 degrees and everything gets perky and firm around the 60 and below. lol.

you should def. drop by cali. route 66 for the classic and muscle aficionados, imports, timeattackers, dtms, drifters, etc. for the import lovers, girls of all ethnicities and body types (and same for guys if you're into that kind of thing)...

it's fun around here. the only ricers you need to deal with are the ones that gather in parking lots and rev engines looking for parking spots at the discount malls lol.

(damn i sound like one of those jamaican spokespersons)


LMFAO!!! No, I like women lol.


no problem dude. i always throw that in to keep myself covered on all bases.



My mom asked why I laughed so loud but uh that threw me off for a sec xD.. yeah akward convo.. all the chats I go into end up changing the topic



better than most of my chats. they end up with the other person getting pissed as hell when they try acting superior and suddenly i'm knockin' 'em down again.... but with so many people on online race games claiming they are skilled street racers IRL and that the games don't match their skills... ya can't help but make 'em feel stupid once in a while y'know?


haha yeah.. well im off to go beat some noobs in a street race with my new Mercedes McLaren SLR.. on NFS Carbon..


i'm just watching anime and sippin' yellowtail.

talk to ya later.
2811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Intel i7
Offline
Posted 3/10/08
i will stay neutral on this one
5993 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/10/08
I personally think its a turn on to a certain point. Watching from the outside. hahahahha. (: but being in it can be fun too, just don't over do it! you'll be the hottie of the week (:
558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/10/08
It's now official: I am now advertising my drifting. Any pretty ladies wanna ride with me, get your beautiful asses in Washington state.

-Cough-
850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / california
Offline
Posted 3/11/08

ultimasephirothx wrote:

It's now official: I am now advertising my drifting. Any pretty ladies wanna ride with me, get your beautiful asses in Washington state.

-Cough-


x2.... but you have to be 18 if not then no ride for youuu lol hahaha j/p
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.