First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
meh sembang sembang kosong
Malaysian
5213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / somewhere alone
Offline
Posted 3/6/08
adoi ecah dah bukak thread spam nie yg payah nie..
tp aku nengok sume thread korang spam..
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 3/7/08
Weix2! Korang nak dgr cita hantu x?...
Pada satu mlm ni,ada sorg pemandu teksi tgh bwk keta kat tgh2 hutan masa mlm2 buta. Tiba2 ada sorang pompuan berdiri kat tepi jln mintak berenti.Dia pun berentilah dan tanya pompuan tu "Cik nak ke mana?".Pastu pompuan 2 jwb"Kuala Lumpur".Dia pon kasilah pompuan 2 masuk.Tgh2 bwk keta 2,pemandu 2 takutlah kalau2 pompuan 2 hantu ke apa ke...Dia pun toleh blkg dan tgk2 pompuan 2 takde.Dia cpt2 brek ket dan tgk kat blkg lagi skali.Dia tgk lobang hidung kanan pompuan 2 b'darh. Dia buat x tau dan troskan p'jlnn.
Dia cuba pndg blkg skali lagi,takut2 pompuan 2 hilg lagi.Tgk2 pompuan 2 mmg x de.Dia pon breklah lagi. Bila pndg blkg balik, lobang hidung kiri pompuan 2 pun b'darah gak. Pemandu 2 dah x thn lagi, dia pun troskan p'jlnn sampailah ke KL. Dah sampai 2, pompuan 2 pun kluar keta tapi x tutup pintu.Pemandu 2 pun hulurkan tgn ke blkg utk tutup pintu 2.Tgk2,pompuan 2 hilang lagi.Dia pon bwklah keta laju2 dan tros balik rumah....the end....

Ok! Persoalannya ialah...kenapa hidung pompuan 2 b'darah dan adakah pompuan 2 btol2 hantu?....
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 3/7/08
berapa banyak '2' da dia punya cerita... hidung pempuan tu darah sbb driver tu brek mengejot kot...
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 3/7/08
brek gile mengejut smpai 2 kali lak tu...mau x bedarah?
pas2 die tido kot......wkt malam kan?bab 2 driver tu x nmpak
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 3/7/08
SALAHX3!!!!
JAWAPANNYA:

....Sbnrnya pompuan 2 tgh korek hidung sbb 2lah dia tunduk dan masa p'mandu 2 toleh blkg,dia x nampak pompuan 2. Bila pmandu 2 brek, apalagi...pompuan 2 t'cucuk hidung dia pastu darah pun mencurah-curah kluar...Kali ke-2 2 pun sama jugak....Dan bila dah sampai kat KL, pemandu 2 berenti kat TEPI longkang yg teramat dalam...jadi apalagi...jatuhlah pompuan 2 dalam longkang 2....Pemandu yg x sedar pompuan 2 hilang sbb terjatuh pun,larilah.....The End.....

P/s:Sorilah sbb byk sgt '2' dlm cite ni....
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/7/08

ahax...
aku pnah dgr cite nih..
huhu rindu lak ngan member sk0ol..
yg cite mende nih kat kiteorg..
hahx
Malaysian
9677 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Nowhere
Offline
Posted 3/7/08
segalanaya dlm genggaman
walau apa pun akn menjadi halangan
hidup setia menanti
generasi ku bersinar bagai mentari

sambung
11840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ♥HOME♥
Offline
Posted 3/7/08

kampungbdk wrote:

segalanaya dlm genggaman
walau apa pun akn menjadi halangan
hidup setia menanti
generasi ku bersinar bagai mentari

sambung


ERRKK..aku kene sambung ke??tak tau laa
Moderator
8468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 3/8/08

akibat mintak putus drpd awek yg suka sukan lontar peluru/cakera.....
Aaaaaaaaaaaaaa...........(sound effect lelaki)
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/8/08
ah..xde mood nk sembang2 kt sni..igtkn ade la rkok pree atas meja,air neskepi ke,
kepok lekor ke,syisya ke..haiz...
Malaysian
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / In da bedroom
Offline
Posted 3/8/08
haiz, x abis2 nagn bende yg memudaratkan badan. (tapi x termasuk neskepi ngan kepuk lekor la). berubah la sebelum terlambat.
Malaysian
1912 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / MY
Offline
Posted 3/8/08
x leh d selamat kan dah...

huhuhuuhhhhuuuuuuuuuuuuu..............
Malaysian
4600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Alone...............
Offline
Posted 3/8/08
aku ada code rahsia dary agen2 CIA, siapa dapat teka dia ada bakat ganti 007

130133(y)
4 1) 4 1 4 #
4 17 j 1 17 g 14)

susah jugak, harp2 korang paham

Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/8/08
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/8/08
130133(y) - B**I
4 1) 4 1 4 # - adalah
4 17 j 1 17 g 14) - anjing

????????????????????
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.