First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
meh sembang sembang kosong
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/10/08
aku sokong bdak kecik kat atas aku nie maner reti jawab...die cume reti gulin 2 jerr....ha ha ha gulin gulin terhantuk kat dinding ha aha ha ha kan dah benjol kepala tue ha ha ha amacam sakit tak????he he he
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/10/08

snakes999 wrote:

aku sokong bdak kecik kat atas aku nie maner reti jawab...die cume reti gulin 2 jerr....ha ha ha gulin gulin terhantuk kat dinding ha aha ha ha kan dah benjol kepala tue ha ha ha amacam sakit tak????he he he


hahax..sape yg gulin skrg nih..?ko yg tulis kan..mknenye ko la yg terhantuk..hahax..aku steady jek..
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/10/08
abis kau yg bepeluh tue ha ha ha saje nak coverlah tue ahakkkks



dah dah jgn nangis nanti aku kasi ubat ha ha ha
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/10/08
hahax..
aku senantiasa berpel0h..
kalao xcaye tny ah diorg..
hahax
Malaysian
4600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Alone...............
Offline
Posted 3/10/08
bobby tu bukai nye baboi ler, tapi pegas je yg boleh ganti aku<<<<< perasan diri sendiri james bond
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 3/10/08
aku memang terer...
Malaysian
4600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Alone...............
Offline
Posted 3/10/08
yelah2 kau memang tererlah
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/10/08
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/10/08
gulin gulin jap
Malaysian
3690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / behind u !! (mala...
Offline
Posted 3/10/08
lalalalalaa~
Malaysian
5293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Malacca ,Malaysia...
Offline
Posted 3/11/08
Cara Menjawab Telefon Untuk Yang Betu

--------------------------------------------------------------------------------

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le boring sangat lebih² lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon).


1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo... ...
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib
jawab)
Malaysian
28184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/11/08
gle..
metal..
sape yg telep0n..
3826 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in the world...I...
Offline
Posted 3/11/08
Hai....Mcm2 cara nak m'jwb panggilan,ya....
Malaysian
6914 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ~MaLaYsiA~
Offline
Posted 3/11/08
hoh...sure xde org nak call umah da nntikalo jwb cenggitu...
Malaysian
3690 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / behind u !! (mala...
Offline
Posted 3/14/08
ecah bo0lat ??
mcm bola ??!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.