First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Junjō Romantica (TV)
48954 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / The sky?
Offline
Posted 2/22/08
looks interesting.....
18140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / san diego =]
Offline
Posted 2/23/08
omg when is it ganna be on?????????? omg i'm so lookin forward to this yaoi couple....
9572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/23/08
oh! I saw that picture on the newtype site but didn't know what it was!! i'll give this one a try! ^__^ *loves yaoi*

and gee, if you don't like it, stay away. T_T
35092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / F / North Carolina, USA
Offline
Posted 3/5/08
sounds really really good can't wait
406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / sj
Offline
Posted 3/5/08
yep
Posted 3/31/08
yes can't wait to watch it we need more long yaoi animes! The anime looks adorable and I love the manga...
1762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Somewhere between...
Offline
Posted 3/31/08
Nooo...why yaoi? Guys that are good-looking, its kinda a waste.
1411 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / in front of the comp
Offline
Posted 3/31/08
can't wait to watch it too.junjou romantica and monochrome factor. those who don't like it just don't watch it.

i'm hoping silver diamond'll be make into the anime next.actually silver diamond's better than junjou romantica.


678 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines =D
Offline
Posted 3/31/08
Looks very interesting. ^_____^ I can't wait to watch it. =D
1344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / California
Offline
Posted 3/31/08
yaoi's gay. LMAO. [don't reply to this, this is my opinion]
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Planet Earth
Offline
Posted 4/19/08

anvilfactory wrote:

I'm a little miffed at the comments posted here since no one runs into other forums saying, "OMG THIS SHOW IS HET, I'M NOT WATCHING." (quotation, not me actually yelling; it's for effect, rules!) I'll refrain from saying any more in regards to that since I'm unsure whether it'd adhere to the rules. Props to sasukegirl92 though. Not sure what I think about "poop face," but you said something. :lol:

Honestly, I don't think this'll be yaoi. More like shounen ai. I think it's great that studios are catering to fans of all genres since the ratio of hetero to yaoi/yuri/shounen ai/shoujo ai is pretty low, though yuri/shoujo ai is being more mainstream nowadays in that it's present in "het" shows like Mai Hime. Junjou Romantica is one of my favorites. I'm EXTREMELY surprised that it has a 24 episode count. Heck, the manga isn't even done, if I remember correctly. I wonder how the heck they plan to animate these stories when they are incomplete.

I usually don't like yaoi anime even though I like yaoi manga since it just turns so...cheesy, so we'll see. It should turn out better since it probably won't have any pr0n, meaning no BOW WOW CHICKA WOW WOW music. Anyway, it's being animated by Studio Deen... I didn't know they did Gravitation. They did pretty decently on that show. I'm not sure how I feel since they did a meh job with Higurashi in the first season, but they redeemed themselves in the second. Then there's Fate/Stay Night, which was pretty good on a whole...but had one or two less vibrant episodes. Either way, I imagine it'll look better than Perfect Girl Evolution. :P

They also kept the voice actors from the drama CD's. That's pretty cool. I loved Itou Kentaro's rendition of Hiroki. And Canna...well, he was God as Nowaki. Yeah, I imagine I sound like a huge fangirl now.


yep yep. Since this will be AIRED on TV........I think they'll censor it A LOT. (Since the first chapter was total pron...<-- only one that I read) It's not that I don't like yaoi....I LOVE IT...but it's just that I kinda needa stay away from anything that hardcore for a while before the smut totally gets to my brain and kills me. >.>''''''''''''' (resists urge to read manga) Either way, they'd censor it A LOT to the point of either soft yaoi or hard BL........but never really any hard hard core yaoi...........>.< (I don't think they'll show Misaki getting raped or anything......)

and I TOTALLY agree with you. There is more yuri than yaoi nowadays........I guess it's because (from what I see) is that men are TOTALLY against yaoi while though girls are not really the biggest fans of yuri to yaoi, they're still fine with it and watch it if there's at least one het or yaoi pair in it........either way, it'd be awesome if there was something that had yaoi, yuri, AND het altogether as canon pairings.....then that'd be perfect.

I just realized that boyxboy is only considered yaoi if hardcore......while both yuri and het are called hentai if called hardcore.............and how funny it is that evil empire allows yaoi and yuri...but not hardcore het. xDDD <-- totally off topic

AND YES. I always find it funny how no one's going like 'OMG. HET.' But I remember someone having to put up a warning about how a pairing, instead of BL, was het. xDDD But that was in KHR fandom.....>.>''''

*goes off to resist uncensored/prettyful art of manga Junjo Romantica and watches anime* >.< manga........................
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Planet Earth
Offline
Posted 4/19/08

gorbal wrote:


sakuraLsasuke wrote:

wtf!!
anti-gay

papa to kiss in the dark..for all people wanting to watch gay-kinda anime.

it's still in crunchy


That one kinda disturbed me though. I watched it thinking..."this is a Shoujo so it can't be too bad". Is that even legal in most countries?



I think papa to kiss in the dark is shota...? I dunno. I'm not a shotacon......but if it's shota...then it's not legal in some countries.
Posted 4/19/08
when is the 1st episode going to be subbed...I watched the 1st episode RAW on youtube it was adorable lol, and the manga is really good as well.
1451 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / USA
Offline
Posted 4/19/08
YEHEY!!! I have read the manga up to vol. 5 and this is just SO GOOD!!! cant wait for vol 6
THE ANIME IS COMING!! yehey!!

People who dont like it

Im definitely watching this
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.