First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Post Reply Worst Rapper(s) and R&B Singer(s) Of All Time
Fan
448 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / EvErY WhErE
Offline
Posted 3/25/08
I dont like omarian because his new songs with bow wow are wac
2304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / laurel delaware
Offline
Posted 3/26/08

Ariisa wrote:

well mine is probably the same as everyone elses. Soulja Boy and Ja Rule fucking garbage!!!!


o yea i forgot bout ja rule hes worst then garbage ! Soulja Boy sux too But he can dance tho
Superstar Artist
3243 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Toronto
Offline
Posted 3/26/08
Kevin federline!!!!!! I can't believe he actually has an album
Posted 3/26/08

mimi_3 wrote:

Kevin federline!!!!!! I can't believe he actually has an album


everybody forgot about him, but i would say ja rule too
Superstar Artist
3881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Minnesota, USA
Offline
Posted 3/27/08
Soulja Boy.......The kid is so garbage. I'm not going to lie, the beat for "Crank That Soulja Boy" is sick, but lyrically its garbage. Same with "Yah Bitch Yah" another stupid song. It's even dumber than "Crank That Soulja Boy." The lyrics of that song are dumb and when I heard the song I was like you gotta be kidding me. It seems that you can put anything on a CD these days. Soulja Boy is ruining Hip Hop.

Hurricane Chris
Jibbs
Rich Boy
Some believe those last 3 I just named are one hit wonders. To me they are garbage period.
Superstar Artist
15788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / College
Offline
Posted 3/28/08
Bow Wow was good until JD stop writing his lyrics. Now idk wtf he's on. You would have thought since he was with JD, he would know how to write a song...man, he needs help and the game does too! And J-Kwon. What happen to him-he only had that one hit, "Tipsy." Oh and Jeezy gets on my last nerves. He was everywhere last year!
2304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / laurel delaware
Offline
Posted 3/29/08

doxxx030 wrote:

Soulja Boy.......The kid is so garbage. I'm not going to lie, the beat for "Crank That Soulja Boy" is sick, but lyrically its garbage. Same with "Yah Bitch Yah" another stupid song. It's even dumber than "Crank That Soulja Boy." The lyrics of that song are dumb and when I heard the song I was like you gotta be kidding me. It seems that you can put anything on a CD these days. Soulja Boy is ruining Hip Hop.

Hurricane Chris
Jibbs
Rich Boy
Some believe those last 3 I just named are one hit wonders. To me they are garbage period.


now ah days new rappers put out all kinds of dum shit just to get that money not for the love of hiphop, thats y soulja boy n bem are so wack.
Posted 3/30/08

crasyjak wrote:

now that i think about it this thread is fine cuz after all we have a best rapper.... topic...

so my answer.... Soulja Boy is the worst career rapper

but as far as of all time... id have to say... those who have other occupations & tried to rap for who knows why

1. i can think of Macho Man Randy Savage


http://en.wikipedia.org/wiki/Be_a_Man_%28album%29

more coming soon... i need to do some reserch... more that come to mind are Kobe Bryant whos album was so bad it never made it to production


soulja aint that bad bro... what songs are u talkin bout thou?
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 3/30/08

Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:

now that i think about it this thread is fine cuz after all we have a best rapper.... topic...

so my answer.... Soulja Boy is the worst career rapper

but as far as of all time... id have to say... those who have other occupations & tried to rap for who knows why

1. i can think of Macho Man Randy Savage


http://en.wikipedia.org/wiki/Be_a_Man_%28album%29

more coming soon... i need to do some reserch... more that come to mind are Kobe Bryant whos album was so bad it never made it to production


soulja aint that bad bro... what songs are u talkin bout thou?


whatchu mean?
Posted 3/30/08

crasyjak wrote:


Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:

now that i think about it this thread is fine cuz after all we have a best rapper.... topic...

so my answer.... Soulja Boy is the worst career rapper

but as far as of all time... id have to say... those who have other occupations & tried to rap for who knows why

1. i can think of Macho Man Randy Savage


http://en.wikipedia.org/wiki/Be_a_Man_%28album%29

more coming soon... i need to do some reserch... more that come to mind are Kobe Bryant whos album was so bad it never made it to production


soulja aint that bad bro... what songs are u talkin bout thou?


whatchu mean?


im sayin hes not the worst rapper and if u think he is which song makes u think that?

CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 3/30/08

Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:


Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:

now that i think about it this thread is fine cuz after all we have a best rapper.... topic...

so my answer.... Soulja Boy is the worst career rapper

but as far as of all time... id have to say... those who have other occupations & tried to rap for who knows why

1. i can think of Macho Man Randy Savage

http://en.wikipedia.org/wiki/Be_a_Man_%28album%29

more coming soon... i need to do some reserch... more that come to mind are Kobe Bryant whos album was so bad it never made it to production


soulja aint that bad bro... what songs are u talkin bout thou?


whatchu mean?


im sayin hes not the worst rapper and if u think he is which song makes u think that?



Yarh song is retarded... ive only heard it once... it wuz awful.... i dont listen to soulja boy by choice.... ive already explained y (probly on the 1st or 2nd page)
Posted 3/30/08

crasyjak wrote:


Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:


Hiro-o wrote:


crasyjak wrote:

now that i think about it this thread is fine cuz after all we have a best rapper.... topic...

so my answer.... Soulja Boy is the worst career rapper

but as far as of all time... id have to say... those who have other occupations & tried to rap for who knows why

1. i can think of Macho Man Randy Savage

http://en.wikipedia.org/wiki/Be_a_Man_%28album%29

more coming soon... i need to do some reserch... more that come to mind are Kobe Bryant whos album was so bad it never made it to production


soulja aint that bad bro... what songs are u talkin bout thou?


whatchu mean?


im sayin hes not the worst rapper and if u think he is which song makes u think that?



Yarh song is retarded... ive only heard it once... it wuz awful.... i dont listen to soulja boy by choice.... ive already explained y (probly on the 1st or 2nd page)



yeah i saw and i agree to a point but hes not a lyrical rapper i just think hes more commercial
CEO
24732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Houston, TX
Offline
Posted 3/30/08

Hiro-o wrote:

yeah i saw and i agree to a point but hes not a lyrical rapper i just think hes more commercial


True... but still there are way better commercial rappers out than him that can AT LEAST put together a basic structure for a song... i honestly cant think of any career rapper worse than soulja boy...

Lil jon cant rap for shit... but he's crunk as hell plus he's a good producer...

ill admit... crank dat soulja boy was a catchy dance song.... but yarrr song is just lame.....
Superstar Artist
3599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Queens, New York...
Offline
Posted 3/31/08

crasyjak wrote:


Hiro-o wrote:

yeah i saw and i agree to a point but hes not a lyrical rapper i just think hes more commercial


True... but still there are way better commercial rappers out than him that can AT LEAST put together a basic structure for a song... i honestly cant think of any career rapper worse than soulja boy...

Lil jon cant rap for shit... but he's crunk as hell plus he's a good producer...

ill admit... crank dat soulja boy was a catchy dance song.... but yarrr song is just lame.....


Lil Jon doesn't even rap for an entire track, he has other rappers to do the lyrical crap for him (aka the ppl that collabo with him). Even Soulja Boy ain't smart enuff to think of that
Posted 4/9/08
soulja boy and all these new crap rappers ya'll need to go back in the days with rappers like common krs1,rakim ,nas etc
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.