First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply what do you do when you're hurt?
Member
11838 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / at the end of the...
Offline
Posted 3/18/08

rio8807 wrote:


KuronekoSan wrote:

physcially or emotionally? o.o

depends on how much i get hurt lol usually >> I laugh it off if the pain is bearable but if its not ill be cursing and groaning and all that. On emotional grounds however ._. I dunno~


wwhhuu laugh the pain off?? cool wahihi >.< cursing waaah >.< i like that wahih


XDD well sometimes if its not too serious its kinda funny~
Member
1436 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere out the...
Offline
Posted 3/18/08

rio8807 wrote:


shiroutsuki wrote:

physically?? nothin'.. just say " ouch" " oh my, im wounded, i got bruise,theres blood" hahaha

but emotionally, i cry alot.. saying stuff that i dont usually says, kept mumbling words, and thinkin' a lot of things.. lot of things.. haha


wwwhhoooo pysically... lol wahihihi .... i'm scared of blood waahh >.< stuffs that you don't ussualy say?? like?? wahahah


stuffs like... you know, saying foul or bad words, blaming them and cursing them to hell.. actually i didnt voice it out, its just on my mind. but if i did, im the only one who can hear those stuffs.. hahaha kinda bad,i guess..
Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 3/22/08

shiroutsuki wrote:


rio8807 wrote:


shiroutsuki wrote:

physically?? nothin'.. just say " ouch" " oh my, im wounded, i got bruise,theres blood" hahaha

but emotionally, i cry alot.. saying stuff that i dont usually says, kept mumbling words, and thinkin' a lot of things.. lot of things.. haha


wwwhhoooo pysically... lol wahihihi .... i'm scared of blood waahh >.< stuffs that you don't ussualy say?? like?? wahahah


stuffs like... you know, saying foul or bad words, blaming them and cursing them to hell.. actually i didnt voice it out, its just on my mind. but if i did, im the only one who can hear those stuffs.. hahaha kinda bad,i guess..


i find it olrayt >.< hihih i do the same waaahh

i even voice it out >.< always... waheheheh
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 3/28/08
if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!
Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 3/28/08

angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<
Moderator
9629 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / inside a house
Offline
Posted 3/28/08

rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


try to make a curse.. on the person
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 3/29/08

rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)
Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 3/30/08

angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)



AHAHAH .... i'm not good in acting .... ahahaha
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 4/1/08

rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)



AHAHAH .... i'm not good in acting .... ahahaha



hahaha... well thats okay.... then all you need is well plan revenge (evil laugh again)
hehehe.... REVENGE!!!!!
Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 4/1/08

angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)



AHAHAH .... i'm not good in acting .... ahahaha



hahaha... well thats okay.... then all you need is well plan revenge (evil laugh again)
hehehe.... REVENGE!!!!!


are you on drugs?? ahahaha
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 4/1/08

rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)



AHAHAH .... i'm not good in acting .... ahahaha



hahaha... well thats okay.... then all you need is well plan revenge (evil laugh again)
hehehe.... REVENGE!!!!!


are you on drugs?? ahahaha




not really... I JUST LIKE saying it... hehehehehe

Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 4/1/08

angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:


rio8807 wrote:


angel_prophecy wrote:

if i get hurt because of someone i will
hold the grudge..... and REVENGE!!!!



revenge ehh?? so how do you that??? hhmm i wanna learn ahah >.< i mean.. gaaahh >.< just.. i just want to know and that gave me an idea >.<


hhehehe.... all you need is a good acting and a well plan revenge (evil laugh)



AHAHAH .... i'm not good in acting .... ahahaha



hahaha... well thats okay.... then all you need is well plan revenge (evil laugh again)
hehehe.... REVENGE!!!!!


are you on drugs?? ahahaha




not really... I JUST LIKE saying it... hehehehehe




ohhh i was hoping you are.... we could go on rehab together >.<
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Earth
Offline
Posted 4/1/08
hehehehe, sounds good to me.............
Moderator
189 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Inferno DX
Offline
Posted 4/4/08
I think I'll ran around screaming until I realize that it's not really painful until alcohol comes into the picture.
And if it bleeds, I think I'll show it to RIO first!! *bwahahaha* (sinister laugh) XD


It really sucks when adults will tell you how the meal you ate before the accident happened will find their way out of your bruise or soething ike that!
Moderator
11971 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / rooftop
Offline
Posted 4/5/08

myxilog wrote:

I think I'll ran around screaming until I realize that it's not really painful until alcohol comes into the picture.
And if it bleeds, I think I'll show it to RIO first!! *bwahahaha* (sinister laugh) XD


It really sucks when adults will tell you how the meal you ate before the accident happened will find their way out of your bruise or soething ike that! <_<


wtf blood O_O i'd rather kill a flying ipis >.< yaaaaaaaakkkk
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.