First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
lets talk about chicks man
Posted 9/13/06
lets talk about chicks man anime chicks,real chicks,chicks with dicks if that what you like............sooooo talk
2055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Undisclosed
Offline
Posted 9/13/06
Man, starting so early... You're definately high. No doubt about it.
Lax
3284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Eh?
Offline
Posted 9/13/06
You know the kind of chick's that lay eggs when they grow up? Yep, you guess right. Im talking about baby chicken's.
Posted 9/13/06
iam high ............on life
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/13/06
why cant this just go on that chat one?
Posted 9/13/06
because its gay
2055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Undisclosed
Offline
Posted 9/13/06
Don't call me threads gay. This thread's gay. You're gay.
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/13/06
you guys are weird some day there will be mods then what will you do? when you cant make threads like this.... heaven forbid...
Posted 9/13/06
stratify..........your gay
15140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Minnesota
Offline
Posted 9/13/06

Acer2110 wrote:

you guys are weird some day there will be mods then what will you do? when you cant make threads like this.... heaven forbid...


They'll leave and the intelligent posters will come back
Posted 9/13/06
duduh that aint no true
Lax
3284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Eh?
Offline
Posted 9/13/06
Hmmmmm....... No mods huh?


2055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Undisclosed
Offline
Posted 9/13/06
Well, analogically that's like saying to a 7 year old "Man, you act weird. Some day you are gonna grow up then what will you do?"

It will happen. It didn't happen yet. So lets use this opportunity!
Posted 9/13/06
hmm lets talk about the topic
55072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 9/13/06
Sorry but as my chances stand... I will never get pussy in my life.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.