First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
Best Movie Of Aaaall time...
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Denver
Offline
Posted 2/23/08

n_n303 wrote:

the fifth element
irobot
waterworld
the inside man
the phonebooth
i am sam
faceoff
mirror mask
dirty dancing (original and havana)
the nightmare before chistmas
and all disney movies..


I thought I was the only one who liked Waterworld... Yay!
Mirror Mask is awesome, too.
Posted 2/23/08
The Breakfast Club
42013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / F / Fort Meade, MD
Offline
Posted 2/23/08

DreadDenimPirate wrote:


n_n303 wrote:

the fifth element
irobot
waterworld
the inside man
the phonebooth
i am sam
faceoff
mirror mask
dirty dancing (original and havana)
the nightmare before chistmas
and all disney movies..


I thought I was the only one who liked Waterworld... Yay!
Mirror Mask is awesome, too.


*hides face* i liked waterworld too...

@the person who posted The Breakfast Club... that's such a comming of age movie.. i think EVERYONE has seen that movie at LEAST twice in their lives. ^.^ Good choice!
Posted 2/23/08
Secret Garden
The Good, the Bad, and the Ugly
Lord of the Rings
Stargate

hmmm....
2707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / US
Offline
Posted 2/23/08
Billy Elliot
Schindler's List
13326 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Terra
Offline
Posted 2/23/08
idocracy
the day after tomorrow
the myth
fearless
kung fu hustle
some other forgot the name so w.e
5719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/23/08
Lord of the Rings Trilogy, Owned all 3 of em in bootleg before the released here =D
..Kung fu hustle was funny as shit though
1765 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / California
Offline
Posted 2/23/08
lord of the rings and ..starwars i mean srsly its still hella famous...and indiana jones pirates of the carribbean and a few others i cant think of right now lol
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / california
Offline
Posted 2/23/08
Hot Rod
4839 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / in your face :P
Offline
Posted 2/23/08
lord of the rings, breakfast club, the matrix, sean connery's james bond movies and indiana jones
1836 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / NJ, USA
Offline
Posted 2/23/08
Star Wars I, II, III
L.O.T.R
Martix
BraveHeart
Lawrence of Arabia
Giant
The Good, The Bad, and The Ugly
On the Waterfront
Seven Samurai
Akira
damn it its impossible to choose......
794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / North-east england
Offline
Posted 2/23/08
Fist of fury or 28 days later
20105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / London-England
Offline
Posted 2/23/08
The Last Samurai!! That is the best
2397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / Mars
Offline
Posted 2/23/08
For me is 300, I am legend and breakfast club so far only these were in my mind now.
1678 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 2/23/08
Akira, The Lion King, Gladiator.


LOL @ PPL WHO PUT >WATERWORLD< on their list. (it's such an epic fail of a film!)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Next  Last
You must be logged in to post.