First  Prev  1  2  3  Next  Last
The Top 9 Real Life Idiots Ever
1916 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / IL
Offline
Posted 7/26/07 , edited 7/26/07
Lol all were very funny ^^
Posted 7/26/07 , edited 7/26/07
the guys in num 9 are more of in a "moron" category...
ufp
8167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Rebelling the inj...
Offline
Posted 7/26/07 , edited 7/26/07
i love idiot #6 that is hilarious
Posted 7/26/07 , edited 7/26/07
some of them were quite enjoyable, but i noticed the fact that about half happened in Michigan and it makes me sad to say i live there.
2073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 7/26/07 , edited 7/26/07
LOL! Thanks.. most of those made my day.
29505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Canada
Offline
Posted 12/6/07 , edited 12/6/07
Haha, I laughed so hard my stomach hurt, those are hilarious stories! Those idiots are...really big idiots!
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 12/6/07 , edited 12/6/07
lol i liked the plexi glass guy
Posted 12/6/07 , edited 12/6/07
Those people are noobs.
welook 
17501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / havent u noticed...
Offline
Posted 12/6/07 , edited 12/7/07
lmao poor dog has payed his life for our laughs
Posted 12/6/07 , edited 12/7/07
LOL
4325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / my thinking chair
Offline
Posted 12/6/07 , edited 12/7/07
noob robbers! ROFLMAO
1387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / CDO, Philippines
Offline
Posted 12/6/07 , edited 12/7/07
i think my brother can be a better robber than those guys..nice one..hehehehehe..^_^
7281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Mars
Offline
Posted 12/9/07 , edited 12/9/07
the ant poison was dumber...
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 12/9/07 , edited 12/9/07
to be fair in number 9 they wern't trying to be cruel to the dog with the dynamite in its mouth it was gonna die anyway and if it wasn't shot at it would have taken them with it
13551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 2/12/08 , edited 2/12/08
I feel sorry for the dog in #9. The humans at least should've taken the car and drive away. They didn't need to shoot the dog and give it more pain (it was most likely going to die anyway from the explosion...can't help it, it's his fate =/)
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.