First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply If you were Kira what would you do?
Member
3204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / 全部の庭
Offline
Posted 4/29/08
never in my life... why such?.. but if its those people making other people's lives in a burden... i would............
Member
2464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 6/12/08
no,i don't need to kill my family...i love them
haha
Posted 6/14/08
Well the life Ive lived tells me NO!.. But there are other people who would kill their maker for real good reasons..but not me....unless they got in my way.....MUHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA.....na just kidding....
Member
2858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / london/kent, Engl...
Offline
Posted 6/14/08
not unless they were really in their way it depends which family member
Member
716 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/23/08
Yes, if they plan to turn me in but if not than nothing will happen to them.
Member
414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Cali
Offline
Posted 6/25/08
hmmmm....nah i couln't live with going "itachi" on them
Posted 6/26/08
Depends.
18850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In my room
Offline
Posted 8/24/08
No!!!!!! I love my family too much!!!
Member
2299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / U.S
Offline
Posted 8/26/08
of course not >.< thats sad!! but i guess if they were on to me really bad then....>.<""
Member
2176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / house.
Offline
Posted 8/27/08

fro01 wrote:

hmmmmmmmmmmmmmmmm i would go with no


long thinking? hehehe. lol.
Member
2176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / house.
Offline
Posted 8/27/08

x_lingling wrote:

of course not >.< thats sad!! but i guess if they were on to me really bad then....>.<""


how bad? hihii..
just wanna ask.. ^_^
Member
2299 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / U.S
Offline
Posted 8/27/08

dyashmiin wrote:


x_lingling wrote:

of course not >.< thats sad!! but i guess if they were on to me really bad then....>.<""


how bad? hihii..
just wanna ask.. ^_^



like.. umm... hmm... hahah lets see... like if they are 99% sure that i was kira and they are about to turn me in haha
Posted 8/31/08
of course i wouldn't!
why would i want to kill my family?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.