First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Favourite Oshare Kei Outfit !
Moderator
12707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / - whereever i w...
Offline
Posted 2/28/08

Rooxy wrote:

isn't australia pretty popular???
I'm sure that one day they will come^^ to you.


nah, Australia isn't popular xD well not in the state i live in anywaii =[ .. all those celebrities go to Sydney >.<
Member
978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Sweden
Offline
Posted 2/29/08

s2yooh wrote:


Rooxy wrote:

isn't australia pretty popular???
I'm sure that one day they will come^^ to you.


nah, Australia isn't popular xD well not in the state i live in anywaii =[ .. all those celebrities go to Sydney >.<

Oooo.. well then it might be a problem...^^'' but you can always take a little trip to Sydney
Member
978 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Sweden
Offline
Posted 2/29/08

KaoruLover wrote:

That's not fair at all you guys!!! TT.TT I've only seen Dir en grey live, and that was a year ago... I live on the East Coast of the US and noone ever comes here, they all go to Cali- which might as well be a whole diffrent country. TT.TT


>< feel sorry for you... but is it really that far away?? Perhaps you should also take a trip to .... California.^^
Moderator
12707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / - whereever i w...
Offline
Posted 2/29/08

Rooxy wrote:


s2yooh wrote:


Rooxy wrote:

isn't australia pretty popular???
I'm sure that one day they will come^^ to you.


nah, Australia isn't popular xD well not in the state i live in anywaii =[ .. all those celebrities go to Sydney >.<

Oooo.. well then it might be a problem...^^'' but you can always take a little trip to Sydney


yeaa,, i guess xD hehes ~
Creator
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under your bed.
Offline
Posted 2/29/08

s2yooh wrote:


yakuzaa22 wrote:

australias umm... quite lol i dunno how to describe it but yea.. blue sky green grass [a lil off topic]
if there was a band i like that visits us then i neeeedd to gooo!!! if i dont hav tickets il steal them lorl jks


LOL, if a bands coming to our state lets go 2gether =PP


AGREE!!and we will drag the others even if they dunno them ahaha ><
Moderator
12707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / - whereever i w...
Offline
Posted 2/29/08

yakuzaa22 wrote:


s2yooh wrote:


yakuzaa22 wrote:

australias umm... quite lol i dunno how to describe it but yea.. blue sky green grass [a lil off topic]
if there was a band i like that visits us then i neeeedd to gooo!!! if i dont hav tickets il steal them lorl jks


LOL, if a bands coming to our state lets go 2gether =PP


AGREE!!and we will drag the others even if they dunno them ahaha ><


HAHA, yep =P and we will go hyper during the live xD muahaha..
Creator
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under your bed.
Offline
Posted 2/29/08

s2yooh wrote:


yakuzaa22 wrote:


s2yooh wrote:


yakuzaa22 wrote:

australias umm... quite lol i dunno how to describe it but yea.. blue sky green grass [a lil off topic]
if there was a band i like that visits us then i neeeedd to gooo!!! if i dont hav tickets il steal them lorl jks


LOL, if a bands coming to our state lets go 2gether =PP


AGREE!!and we will drag the others even if they dunno them ahaha ><


HAHA, yep =P and we will go hyper during the live xD muahaha..


aww.. thatll be nice X] argh! im bored why isnt there anything fun going on in australia!!
Creator
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under your bed.
Offline
Posted 2/29/08
^ahh.. but jodys birthday and lydias was fun X3^
Moderator
12707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / - whereever i w...
Offline
Posted 2/29/08
LOL, i was hyper =.=
Creator
9752 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / under your bed.
Offline
Posted 2/29/08
ahah but then monday one i was more hyper and tues then i got a hangover on wed.. so yea lols!
Posted 2/29/08

Rooxy wrote:

>< feel sorry for you... but is it really that far away?? Perhaps you should also take a trip to .... California.^^

Yea, it is that far away!!! My parents won't let me go to Cali it's so far... it takes almost a week to drive there and a plane trip costs too much.
Moderator
12707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / - whereever i w...
Offline
Posted 3/1/08

yakuzaa22 wrote:

ahah but then monday one i was more hyper and tues then i got a hangover on wed.. so yea lols!


LMAO xD hangover =P
Member
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 3/4/08


Yeeaaah, especially Masato in that video. All plaid and the coat going to the floor. (Why is there no smiley that drools?) XD
Member
3101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Under A Sakura Tr...
Offline
Posted 3/14/08
Bou's Kimono Outfit & The Cheerleader One ^^
Member
665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Canada
Offline
Posted 4/8/08
<<This one.

SuG- Love Scream Party's outfits are good too~
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.