First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Anything You wanna say about the anime?
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 2/25/08 , edited 7/26/08
?What do we want to say?
Anything! like what do you think abut the anime, What do you want to happen to the story like i want ikuto and amu on a date! , Spoilers? episode reviews? Chapter manga reviews? and many more!
(hehe I'm more on reviews^^)
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 2/25/08 , edited 5/26/08
Hehe....... Im gonna provide some spoilers(When I feel like it) or previews for ep 21 ep but 19&20 are just fillers
so I won't Tell about them........

Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 2/27/08
Yo! Me again! I know too much!!! well......... something i wanna share with you........
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 3/4/08
Updates!
Yay! I'm Glad episode 21 & 22 are not fillers! yahoo!
anyway some pics on ep 21
Posted 3/4/08
Cute and kilig about Ikuto and Tadase
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 3/11/08
Yay! Chapter 27(Most recent chapter)



For Full and more precise thing well just have to wait when it comes out. mine is the SHORTCUT OF A SHORTCUT ^^

Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 3/17/08 , edited 4/12/08
Yay!!episode 23 just next to episode 18!

Fan
1665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 3/28/08
STEWERT!!..I LOVE U SOOO MUCH!!!!!!!!!!..THANKS FOR THOSE PICS..SERIOUSLY...I CANT WAAAAIIIIIITT!!...OMGOSHHH!!!!!!
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 3/30/08
Yay!!! Me again about episode 25


Yay!! thanks for your encouragement blurry54321^^
Fan
17598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ...Philippines...
Offline
Posted 4/5/08
You're the best Stewert!!! But where do you watch them?? I think they aren't subbed yet?? (i think)
But still Thanks Soo Much!!!
Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 4/6/08 , edited 4/12/08
Episode 26!!! Too much Amuto Scenes!!! Now I'm Tired...


3kawaii3 wrote:

You're the best Stewert!!! But where do you watch them?? I think they aren't subbed yet?? (i think)
But still Thanks Soo Much!!!


hehe you can watch it online on

And Yeah... They're not yet subbed yet looks like It'll take time to Sub this Ep.




Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 4/27/08 , edited 4/28/08
Hello Here to tell about episode 29!


Fan
2458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 5/17/08
Don't You Think Ran Miki And Suu Are Like The Power Puff Girls? If You Would Put Dia, She Could Be princess Who Appears In some Episodes as the 4th member being Orange Yellow Or Gold?(hehe Don't know the Exact Color) Miki and Suu is Just interchanged in color but miki is Better off as blue as someone artistic and all....^^ Dia in X Form's Character is A little Bit like princess' Character and Color ^^

Ran-Blossom
Miki-Buttercup
Suu-Bubbles
Dia-Princess
Fan
9044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / WhO cArEs o_O
Offline
Posted 6/2/08
What more can I say It`s so cute and funny!
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.