First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply The General Help/Advice Thread
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/06
Emo hahaha thats the last thing I will turn into after an animal molester and a cross dressing prostitute
47233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Online
Posted 12/5/06

logain wrote:

I did that but she said somethign about me bieng a cross dresser and killing her mother to get the thong . Seriosuly I am just going to give up if she does not understand how much I love her.


On the other hand, turning emo might work. That way, even if it never does work out, you'll be able to write bad songs about how your love was doomed from the start. And if it does work out, you can still write songs about how your love was doomed from the start.
13014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / in the club
Offline
Posted 12/5/06

logain wrote:

I did that but she said somethign about me bieng a cross dresser and killing her mother to get the thong . Seriosuly I am just going to give up if she does not understand how much I love her.

EDIT meaning waffle and yeah BK you talk with her cuz thats exactly what she said


Your attitude freaked me out. Women don't like to be stalked (unless they will like the guy later). Leave her alone. Give her some space. She'll miss you once you ignore her.
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/06

simpleyesa wrote:


logain wrote:

I did that but she said somethign about me bieng a cross dresser and killing her mother to get the thong . Seriosuly I am just going to give up if she does not understand how much I love her.

EDIT meaning waffle and yeah BK you talk with her cuz thats exactly what she said


Your attitude freaked me out. Women don't like to be stalked (unless they will like the guy later). Leave her alone. Give her some space. She'll miss you once you ignore her.


WTF You really think I am not making this up do you
EDIT just to be sure I am making this up geez
9104 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/5/06
And if all else fails drug her and tie her up.
Engineer
86991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 12/5/06
Come on, anyone with any real problems?
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/06
Fine I have a real problem but no one is going to care
I have my finals tommorow but I am still on CR forum right now BK can you like ban me for 3 dayz and I am not kidding
9104 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 12/5/06
I cant wait to see how this turns out. Whene you return youll be twitching and foaming at the mouth. punching little german babys in the face during your exam and slapping jaintors at the college.
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/06
Thats still better than getting B's on my finals dont you agree
13014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / in the club
Offline
Posted 12/5/06

logain wrote:


simpleyesa wrote:


logain wrote:

I did that but she said somethign about me bieng a cross dresser and killing her mother to get the thong . Seriosuly I am just going to give up if she does not understand how much I love her.

EDIT meaning waffle and yeah BK you talk with her cuz thats exactly what she said


Your attitude freaked me out. Women don't like to be stalked (unless they will like the guy later). Leave her alone. Give her some space. She'll miss you once you ignore her.


WTF You really think I am not making this up do you
EDIT just to be sure I am making this up geez



of course.. it's really obvious.
Engineer
86991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 12/5/06
I banned logain!!!! lol
If you want me to unban you email my Junk email account Basou@walla.com
15944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/06
Yay I am banned
Wait what I can still post :(

EDIT damn, you were j/k ic
Yup I am banned I think thats awesome now finally I can go and study thanks a lot for the ban BK I really do appreciate it oh well cya guyz after 3 dayz
Engineer
86991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 12/5/06
Hmmm, that took longer to process than it should have.
15817 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/5/06
What is a good way to persuade my father into not letting me go to China for a month?


waffle26 wrote:

I cant wait to see how this turns out. Whene you return youll be twitching and foaming at the mouth. punching little german babys in the face during your exam and slapping jaintors at the college.


hahah!
Engineer
86991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 12/5/06

logain wrote:

Yay I am banned

Wait what I can still post :(

EDIT damn, you were j/k ic

WTF, arent you banned!!! You can edit posts?
Edit: Well at least this exposed another forum flaw. Banned people can edit posts.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.