First  Prev  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  Next  Last
Username - How did it come about and what does it mean?
2069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Manitoba, Canada
Offline
Posted 9/21/06
Lol, bows as well.
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
I'm the king of Crunchy roll... Shinji being the god of coarse
Posted 9/21/06
hey i wanna be king *overthrows acer* WEEEE IAM THE KING
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
you cant cuz everyone already bowed to me and no one bows to you not to mention you'd run crunchy roll into the ground with your war with Kaishe
Posted 9/21/06
that war ended and besides iam more popular with the people i have more freinds than you MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
Thats because I don't add people as friends they add me and plus I'm lazy as well as the fact that I'm older and wiser if you really want you can be a duke or something or a prince... but I'm king you gotta give up the dream
Posted 9/21/06
haha thats what someone from myspace would say lmao






Trevor (OP)
Posted 9/21/06
BUT I WANNA BE KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
I don't even know what my space is
Posted 9/21/06
not to you acer to wetto lol.


..and i wouldnt wanna be king anyhow haha theyres to many people who here who i dont get along with and vice versa :p





Trevor (OP)
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
meh not my probleme they can deal with each other in their own little way
Posted 9/21/06
LOL my sly sense of humor made a myspace joke hooray for me
4883 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sask-at-chew-an,...
Offline
Posted 9/21/06
Wetto on that other thread the What killed an anime thread you got a signed book of X-play... that is yours right?
Posted 9/21/06
YEPO ITS MINE
Posted 9/21/06
haha yes i found it rather amusing myself



Trevor (OP)
First  Prev  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  Next  Last
You must be logged in to post.