Post Reply Membership Issues & People Rulez -Extra-
Posted 2/26/08
Invites:
Must be girls -Except for a selective few-
If you want to bring a guy over for the surveys please talk it over with mods.
Speech:
Knowing you guys even with rules like No Cussing and other stuff your gonna ignore this. But I'm not saying to ignore it but keep it on a minimum unless for a joke.
Remember: This is a place where woman can talk about guys they may like and check out on other guys and their interest.

So make this the biggest group ever

~~~~Peter
Creator
19063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your dads house!
Offline
Posted 2/26/08
Make this the biggest and BESTEST ^^ lol
Posted 3/4/08
awhh...so i have to stop cussing? =( wahhh.... (u know im gonna keep doing it though rite?) :O x.x sryy im like that xD but ill try my hardest to make it all cool and stuff >.>
Creator
19063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your dads house!
Offline
Posted 3/6/08
I like cursing Its Supa Fun XD
Woman
6856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 3/7/08

LackXofXSleep wrote:

I like cursing Its Supa Fun XD


yeah lol
Posted 3/7/08
lmao and i hate those christian mormon freaks that tell you god hates it lmao its not even in the bible not to swear....theres fucking like a curse word every three paragraphs. xD lolz but anyway what aaaaaare the rules? O.o
Creator
19063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your dads house!
Offline
Posted 3/8/08

BellaBresticalCancer wrote:

lmao and i hate those christian mormon freaks that tell you god hates it lmao its not even in the bible not to swear....theres fucking like a curse word every three paragraphs. xD lolz but anyway what aaaaaare the rules? O.o


im christian i read the bibile and there r curse words in it ><
Posted 3/8/08

LackXofXSleep wrote:


BellaBresticalCancer wrote:

lmao and i hate those christian mormon freaks that tell you god hates it lmao its not even in the bible not to swear....theres fucking like a curse word every three paragraphs. xD lolz but anyway what aaaaaare the rules? O.o


im christian i read the bibile and there r curse words in it ><

lol i know! wtf is with them telling people cursing is bad? lol when god did it xD lol im an athiest but i go to this christian church sometimes for the youth things cuz theyre fun.. x.x so i have to sorta pretend.

Creator
19063 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your dads house!
Offline
Posted 4/2/08

BellaBresticalCancer wrote:


LackXofXSleep wrote:


BellaBresticalCancer wrote:

lmao and i hate those christian mormon freaks that tell you god hates it lmao its not even in the bible not to swear....theres fucking like a curse word every three paragraphs. xD lolz but anyway what aaaaaare the rules? O.o


im christian i read the bibile and there r curse words in it ><

lol i know! wtf is with them telling people cursing is bad? lol when god did it xD lol im an athiest but i go to this christian church sometimes for the youth things cuz theyre fun.. x.x so i have to sorta pretend.



pretend XD
311298 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 4/11/08
hmmm.....like to do much eating..thats all
75664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / Canada
Offline
Posted 6/5/08
why isnt there a forum where we can post ideas for forums???
You must be logged in to post.