First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Best ninja NOT FROM NARUTO
15149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Springfield Garde...
Offline
Posted 2/28/08
Mugen from Samurai Champloo.
152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Under your bed!
Offline
Posted 2/28/08
Its not a anime but a manga........i say da BESTEST NINJA is....... KAGETORA from Shinobi Life
547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / MY-->NZ
Offline
Posted 2/28/08
iga oboro!!!!
606 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 2/28/08
dunno if dis counts
Robin from Teen Titan ><
bwahahah
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TN
Offline
Posted 2/28/08

nortonpang wrote:



BECAUSE you brought up NARUTO when the thread clearly states no NARUTO....

I think the best ninja would be Jubei from Ninja Scroll...ya


this is to your PM. i tried sendin you one but it was blocked. so here i go. i broke no rules. you cant make a thread directed to naruto. you can talk about naruto in the thread though. Even the person who made th thread who tried correcting me agreed i was right. The ppl who said the silly joke was lame agreed i was right. You who said in the PM i broke the rulez for caps, for repeating the same messege, and for not being respectful in tone.

I only repeated the same messege bc ppl kept sending the same messege to me sayin it was lame. ZI heard it the first time yet ppl decide to repeat it. I never raised my tone, but i mean how could you tell when its words and not my voice. so all the rulez you said i broke is wrong. So everything you said i was wrong about isnt true.
486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 2/28/08
Hmmmm.... Best ninja not from Naruto.......... i hate naruto i wont even choose him 1
Recca Hanabishi from Flame of recca....
his a ninja which is able 2 control 8 fire drgons......
no ninja can beat tat!!!!!
8876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Somewhere in spac...
Offline
Posted 2/28/08

refinder wrote:

all fuckery aside.... lets see.... probly the Oniwabanshū from Rurouni Kenshin....


I agree with this guy... Their moves are wicked... ^^, HAHAH~ No really! I'm not lying...
8876 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Somewhere in spac...
Offline
Posted 2/28/08

i8nited wrote:

Hmmmm.... Best ninja not from Naruto.......... i hate naruto i wont even choose him 1
Recca Hanabishi from Flame of recca....
his a ninja which is able 2 control 8 fire drgons......
no ninja can beat tat!!!!!


I 2nd agree to that as well... Hanabishi Recca from the Hokage Clan~~ He's fought through hell to get the 8 dragons... ^^<
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TN
Offline
Posted 2/28/08
[quote

uhh why are you quoting me to say that?



cuz they can



lol omg, plz read more in the forum if its this short on these things, he was wrong, he agreed i was right, me and him are kool now. you can talk about naruto in a threead. the thread just cant be directed toward naruto
4194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chicago
Offline
Posted 2/28/08
The Teenage Mutant Ninja Turtles (Old school not the shitty new one)


Even if you include Naruto, Ninja Turtles still win
Posted 2/28/08
Hmm does Yorichi and Soi fon from Bleach count? Yeah I know no ninjas other than those from Naruto -__-
183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 2/28/08

Katorulez93 wrote:

[quote

uhh why are you quoting me to say that?



cuz they can



lol omg, plz read more in the forum if its this short on these things, he was wrong, he agreed i was right, me and him are kool now. you can talk about naruto in a threead. the thread just cant be directed toward naruto


well that was suppose to be a joke so i guess its another one of them thats lame lol
3635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / The Bahamas
Offline
Posted 2/28/08

anime_otaku-nerd wrote:

Iga Oboro from Basilisk. I mean, she is so strong without even trying. Stopping her attacker by just looking at them in the eye. O_O


are you teh crazeh oboring sucks
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / TN
Offline
Posted 2/28/08

well that was suppose to be a joke so i guess its another one of them thats lame lol



lol ive had to talk to like 3 ppl so ar convincin them im not wrong so its hard to tell lol. funny joke tho. wish i recognized it at first
16 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M
Offline
Posted 2/28/08
think you guys should stop the silly war about who is "Lame". Everyone Who Loves Anime Can't Be Lame Rite, or you wanna prove to the world that all anime lover are childish ppl who are "lame"
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.