First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Should Zelda and Link get married?
6731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California, USA
Offline
Posted 2/28/08
I just thought that it would be interesting to have romance between Link and Zelda. I think it would make the game better. What do you guys think? Why? Why not?

1168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / so cal
Offline
Posted 2/28/08
the story is perfect the way it is. also that's what fanfics are for
Posted 2/28/08
Nope. Not to mention, Link's a commoner and Zelda's a princess.
4194 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chicago
Offline
Posted 2/28/08

sweetdreamspanto wrote:

Nope. Not to mention, Link's a commoner and Zelda's a princess.


So? Mario is a Janitor and Princess Peach is a princess, and they look great together!
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Look up.
Offline
Posted 2/28/08

hit0kiriX wrote:


sweetdreamspanto wrote:

Nope. Not to mention, Link's a commoner and Zelda's a princess.


So? Mario is a Janitor and Princess Peach is a princess, and they look great together! :P


Mario is a plumber... Anyway, no because the fact Link doesn't ever get into relations with all the hot women around him is what makes him Link.
162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / racing the wangan
Offline
Posted 2/28/08
doesn't really matter cause the zelda stories are always different and it would only last til the end of the game. plus link always has some village girl to go home to.
6525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 2/28/08
Link's too cool for a love affair! But really, no, he shouldn't get together with Zelda. Besides, Link never talks except for the frequent grunts and screams. I think that purpose might have been so the gamer can put him/herself more in Link's boots, thereby making the experience more fulfilling.
2860 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / You Do Not Want T...
Offline
Posted 2/28/08
omg figures someone will ask this...
951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / In Grand Chokmah,...
Offline
Posted 3/2/08
hmm. NO!!

Link should be with me!!

haha. just joking.

yea.in every game Link does have girls to save.or to go home to.
109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 3/2/08
lmao this is a funny question. id say if they do their baby is gonna be like a younglink and sheik mixed together hahaha
3944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / BeverlyHills, CA
Offline
Posted 3/2/08
and i thought i've seen the dumbest questions everZ: untill now
7960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Riding the Galaxy...
Offline
Posted 3/2/08
In one of the Zelda games.. Link and Zelda are brother and sister..
6731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California, USA
Offline
Posted 3/2/08
Well Excuuuuuse~~ me princess for asking such a stupid question...
3707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/2/08
link is a little kid in most of the games.. it would be weird for them to have a romantic relationship.. o_O
7960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Riding the Galaxy...
Offline
Posted 3/2/08
Most Zelda games each have a different Link and Zelda in their story lines..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.