First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
[Kdrama] Hana Yori Dango
20494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / U.S. of A.
Offline
Posted 2/29/08 , edited 2/29/08
Yep!!! It's true!!! There is going to be a Korean version of Hana Yori Dango/Meteor Garden!! read about it here:

http://www.soompi.com/forums/index.php?showtopic=200314&st=0 http://coolsmurf.wordpress.com/2008/02/29/korean-version-hanayori-dango-set-to-charm-in-2008/

There will be 24 episodes, and will be shown late 2008!!!

7472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Singapore
Offline
Posted 2/29/08
omg !!!
871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 2/29/08
wow i can't believe
1082 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / nyc
Offline
Posted 2/29/08
I can't wait to see it..i loved the jdrama, didn't like the tdrama...hopefully this one will be good
3349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 2/29/08
YAY!!!! I can't wait!!! I hope it's good!!!
387 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Canada
Offline
Posted 2/29/08
Ah no way! I never even imagine a Korean version---- seems a tad long though...
8556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / *cuddles*
Offline
Posted 2/29/08
It sounds rele cool. especially for who they have in mind i can't wait to see who gets pick let alone watch the drama<3
3123 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / next to 手越祐也!
Offline
Posted 2/29/08
OMG! o_O
al;sdjkfl;sdjkfljk
I wonder who the cast is going to be...
Posted 2/29/08
WOW already?
hahaha.. i think eun hye would be good in this drama
20494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / U.S. of A.
Offline
Posted 2/29/08
haha i see there's another thread on this...wonder if this one's going to be closed.. *waits* at least i looked it up under the "forum search" thing but there wasn't anything.. hmmm..
6648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Somewheres, AZ
Offline
Posted 2/29/08
OMG I cant wait.
I love k-dramas the most, so I'm sure it'll turn out amazing.

7569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F /
Offline
Posted 2/29/08
whoaaaaaaaaa!! i'm definitely going to watch that!!
Posted 2/29/08
Whoa! I'm looking forward to seeing this. I'm getting excited for it. I don't normally watch K-dramas, but I really want to watch this.
342 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / saint paul
Offline
Posted 2/29/08
wow can't wait hope its as good as the other
ones so excited
6775 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Doha, Qatar
Offline
Posted 2/29/08
OMG! Definitely can't wait!!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.