First  Prev  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Next  Last
Post Reply Fairy Tail Anime
12090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/19/08
that would be nice............!!!!!
785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / London, United Ki...
Offline
Posted 12/6/08

sadman123 wrote:


cuip wrote:

it would be nice but i'm not sure if anyone would watch it


yeah i can see where you're coming from


wat the hell are you guys talking about if fairy tail becomes an anime it wud be phenomenal! about being identical to one piece not really just the drawing, the story is completely different! anyways about the drawing, even the artist is open about it he said that one piece inspires his drawing!!!!!!

ABOUT NATSU's pink hair i think it is unique and really match the character personallity....

Erza is enough to make fairy tail anime successful......
518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / With my female fr...
Offline
Posted 12/6/08
YES IT MUST!
Posted 12/6/08
Its not exactly like one piece.
I would watch it. I think it would be better than one piece.

Its like the whole soul eater thing all over again.
2119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Searching for TRU...
Offline
Posted 12/6/08
It would be great if there was an anime version of it!
1121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Don't you dare tr...
Offline
Posted 12/6/08 , edited 12/6/08
What's Fairy Tail?
9066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / LA
Offline
Posted 12/15/08
at first glace at the cover i tho it was a rip off version of onepiece due to the drawing but after i read the first couple of chapter...it pretty awesome... well develope charr background, original story line.... it preety good imo...plus it could be rank to one of the top manga so yeah i do hope they would make it into anime....cant wait


plz excuse my poor gramma
1127 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Night Class
Offline
Posted 12/15/08

MusicFreak wrote:

The story wouldnt be any different......and its fairy tale not fairy tail....unless you intended it to be tail o.O


it is "tail" it is a manga
2570 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / Somewhere in Cana...
Offline
Posted 12/15/08

Anima_Wolf wrote:


MusicFreak wrote:

The story wouldnt be any different......and its fairy tale not fairy tail....unless you intended it to be tail o.O


it is "tail" it is a manga


Yeah I know. I wrote that a long time ago before I knew what it was. I'm pretty sure 2/3 people have already told me.
6547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the 'straigh...
Offline
Posted 12/15/08

MusicFreak wrote:

The story wouldnt be any different......and its fairy tale not fairy tail....unless you intended it to be tail o.O


Um no, Fairy Tail is the title of a Manga. And thats the way it is suppose to be.
6547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the 'straigh...
Offline
Posted 12/15/08

MusicFreak wrote:


Anima_Wolf wrote:


MusicFreak wrote:

The story wouldnt be any different......and its fairy tale not fairy tail....unless you intended it to be tail o.O


it is "tail" it is a manga


Yeah I know. I wrote that a long time ago before I knew what it was. I'm pretty sure 2/3 people have already told me.


lol I just wrote a post to you already. I didn't look at the date. So Sorry.
6547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Over the 'straigh...
Offline
Posted 12/15/08

thichcoiphim wrote:

at first glace at the cover i tho it was a rip off version of onepiece due to the drawing but after i read the first couple of chapter...it pretty awesome... well develope charr background, original story line.... it preety good imo...plus it could be rank to one of the top manga so yeah i do hope they would make it into anime....cant wait


plz excuse my poor gramma


At first I thought it was like one piece also, but when I read it the style was different. And it is pretty good. Got me addicted for a few days.
728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / My Bedroom
Offline
Posted 12/15/08
It would be awesome...Natsu is as awesome as Luffy!!!
557 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / Brazil
Offline
Posted 12/16/08
I would love to see Fairy Tail as anime. Many action, good plot, interesting characters. It seems that it'll be a wonderful colorful action anime.

Its strange that some people dont know Fairy Tail...o_o

I have sure that it'll turn
3482 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / England
Offline
Posted 12/16/08
It's such an awesome manga but I fear it'd be too short if they made an anime of it
First  Prev  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Next  Last
You must be logged in to post.