First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Studying
19824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ¸.•*¨*`•.¸☆Norway
Offline
Posted 3/3/08

nicatotz wrote:


CryAngel wrote:

i always do it on the last minuite... i still manage to pass with big grades somehow... (excluding math)



hahahaha. . . . so do i. . . .
btw,i only study if the topic is interesting. . .
if not,,no way!!. . .


LOL.. it's hard to make me think any topic is interesting....
4512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / SMILY♥LAND
Offline
Posted 3/3/08
Yep, studying is very hard. But once you get used to it, you'd do it anyways.
Posted 3/3/08

mysticgenie wrote:

studying is the key to a bright future....I'll be graduating college in April...


congrats!!!
8938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / I'm not anywhere.
Offline
Posted 3/3/08
Studying is hard for most because sometimes one doesnt know or remember much on the topic and spends a lt of time trying to squeeze all the information in, which is complicated.

Or one cannot concentrate.
Or just doesnt understand anything no matter what. Or theyy have too many questions and cant piece it all together.

I'd say I dont like it unless its a subject that I only just want to brush over. If its major, textbook + notes + homework sheets + study review, sit down, no disturbance... I start to see how studying and tests just stress me out.

Tests, thought i hate them, should not be super easy. Then students wouldnt be challenged, and even those who dont pay attention in class that much and dont usually do homework would pass. And those who work hard and all would pass just like the rest - and though there is a clear difference in effort, the bad kids ended up happy anyways u know? Plus students would not be challenged enough, or learnn enough from any mistakes. If tests were easy... O.O wow. If they were easy things would be different, man.
1507 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / THE OCEAN I SWEAR
Offline
Posted 3/3/08
I only study science.Math aint hard 4 me (neither is it easy). LA is EASY.History lets us take test with notes we have so yeah
4239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 3/6/08
who doesnt?
1019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 3/6/08

KEMO wrote:

l have question:

Why studying is very hard??????

does anybody have an answer for it

why it is not easy and simple in a way that everybody can pass it easily

Do you agree with me????

l really hate studying

teachers always ask us to study hard and get pissed if we didn't understand or failed in a test... MAKE IT EASY AND REST....

what do you think about that .... am l right?

l took this photo to remember how hard l've worked to do one of the tasks ... but at the end l got C... l really got pissed,,, they didn't consider our feelings... but l didn't care about the grade becasue l will not ruin my life for such a grade



Word.

Yes it sucks. And sometimes it really is ridiculous, because the time you spend doesn't necessarily reap you the greatest rewards. Its easier for some people than it is for others. No help for it. Its just something we all have to get through at some point or another.

Good for you for not getting discouraged though! Sometimes luck has just as much to do with it as hard work. I'm sure things will work out for you in the end.





1832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 626
Offline
Posted 3/6/08
Studying SUCKS... yet we all have to DEAL with it... sad huh
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 3/6/08
curse school! hope it dies!! (safely without hurting anyone)
1264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Area 11-Brittania...
Offline
Posted 3/6/08
Very easy.
If you study steadily you get 100%.

It's what I always do and I get pleasing results.
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Trinidad
Offline
Posted 3/6/08
Studyin is troublesome.......i hate to study.....most of the times i do it close to the exam, like right now i have exams and well i havn't really started studyin. Iguess the reason why i hate it so much is cuz i cant focus on it....too many distractions. lol
2352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Earth
Offline
Posted 3/6/08
I Really hate studying too and memorize But it cant be help i need to pass the test and exams and if i got low score my friends and classmate will laugh at me and theyll look down on me
1840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Singapore
Offline
Posted 3/6/08
Studying is the last thing i wanna do...but..i have to do it for the
sake of TESTS...i hate getting a fail lol
1579 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / where you least e...
Offline
Posted 3/6/08
i have to study to get good cause if i don't i fail my tests
1108 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / canned berries
Offline
Posted 3/6/08

Enrise wrote:

Studying is the last thing i wanna do...but..i have to do it for the
sake of TESTS...i hate getting a fail lol


haha your avatar is from vg cats ^__^



anyways, studying if fooking lame. i just studied for like 4 days straight for advanced maths and today i did the test... which was freaking hard so i probably failed.

BUT i didn't study for advanced maths extended and i thought the test was crap easy.

=(
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.