First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
should sagging be allowed?
10977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 714
Offline
Posted 3/22/08
it doesn't matter how ppl wanna wear their clothes so watevs
9667 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / 地球
Offline
Posted 3/22/08
Sagging isn't even in style anymore...Fitted clothes are the style now. Even in New York. o_O;
4030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
117 / F
Offline
Posted 3/22/08
I don't really care.
Just as long as I dont see your ass crack.
1009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / L.A California
Offline
Posted 3/22/08
i sag but it doesnt but it doesnt go past my boxers. In a way it is more comfortable for me more room down there. and i always where long t shirts so they go past my pants and cover my boxers anyway. Unless i lift my hands over my head i'm not showing my boxers.
welook 
17501 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / havent u noticed...
Offline
Posted 3/22/08
is this not allowed?
26032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Saudia Arabia
Offline
Posted 3/22/08
it seems as someone unbed and then he helplessly to upraises his pants..
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Denver
Offline
Posted 3/22/08
It's probably uncomfortable to wear a belt beneath your ass and walk with bowed legs like a cowboy just to keep your pants from falling the rest of the way off...
11691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / California
Offline
Posted 3/22/08
its ok but
too much sagging irritates me.
i would jus wanna give that person a belt.
like.. dude pull your pants up.
1078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Yeah
Offline
Posted 3/22/08
Oh behave.
1786 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 3/22/08
who care ppl wanna wear what they wanna wear and it has nothing to do with being gangster y does everything have to relate to being gangster gosh stypeo-typing ppl is y we still have Racism I sagg so fucking what I don't sagg cuz I want to be like every else I don't cuz i do it's what i fell comforable wearing my clothing but it's doesn't go down all the way to my knees i don't talk crap about dude i see wearing super tight pants u no y cuz it's his style he wears what he wanna wear i could care less
Posted 3/22/08
who cares.
Posted 3/22/08
i hang my pants off my ass. lol

i know a fob who wears his pants at his waists but pulls his boxers really high up past his stomach. lol

he looks hilarious, like a true fobsta
Posted 3/27/08
Actually do you know where the word sagging came from? Prison it lets other guys know that your available...
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 3/27/08
i don't really care what people wear
3564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / NYC
Offline
Posted 3/27/08
sagging pants? yea....
sagging tits? no...
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.