First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
***Please Read this before posting in the Polls section!***
346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 3/6/08
ok.
Posted 3/6/08

blablabla9876 wrote:

Oh god here come the Naruto Bleach polls


yup its gonna be a massive wave of them coming from left to right.
11290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/6/08
hmm i see pretty cool
2476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / California
Offline
Posted 3/6/08
umm ok thanks i guess
10714 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA
Offline
Posted 3/6/08
concentrating on such a small thing. Rather then worrying about this, I prefer you should go clean up the forums with the many dead topics. :)

dont bite my head off for saying it
4317 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Tokyo Uni
Offline
Posted 3/6/08
yea polls are much better instead of reading over 200 pages of comments
639 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Schenectady, NY 1...
Offline
Posted 3/6/08
polls!!!kadot?????
47829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Massachusetts
Offline
Posted 3/6/08
i love polls cuz they could be random as long as im interested
1184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / On Earth&in Malaysia
Offline
Posted 3/6/08
Hmmmn i agree:)
7432 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Canada
Offline
Posted 3/6/08

edsamac wrote:

Hey guys!

As you may have noticed, the polls was released in the forums, and since then, many "duplicates" have been popping up left and right. In addition, many users have complained to us about how the polls feature seems to contradict the whole No VS Thread rule in the forum.

However, we would like to inform you, now, that the polls was created precisely for the purpose of removing VS threads from the forums. Instead of creating VS topics, users are advised to create poll topics, instead.

Therefore, please do not report or reprimand users for creating polls, despite existing topics. The truth is that we are currently planning on creating a entirely separate section for polls in the future. We're keeping the polls, for now, in anticipation of moving them to this section. Duplicate polls and whatnot will not be a concern, so there's no need to report for duplicate poll topics, either.

However, you may report poll topics that have any of the following content:

1. Non-PG13 or R18 references/topics
2. Spammy polls (e.g. items are random letters)
3. Polls that have topics of unclear basis for comparison
4. Polls that incite flames/arguments/racism/etc.



If you have any comments, questions, or suggestions, please post them here. Thank you, and good day.


So we should be expecting a million more "which anime character do you think is better," "which anime is better," or the "which actor is better" polls? Ones that are not going to get locked from now on?
Posted 3/6/08

Your_Typical_Friend wrote:


blablabla9876 wrote:

Oh god here come the Naruto Bleach polls


yup its gonna be a massive wave of them coming from left to right.


noo say it isn't so! lol
keelo 
9572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / ninja mode
Online
Posted 3/6/08

Your_Typical_Friend wrote:


blablabla9876 wrote:

Oh god here come the Naruto Bleach polls


yup its gonna be a massive wave of them coming from left to right.


yes,there will be so many one piece polls.
540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / O_O in a place ca...
Offline
Posted 3/7/08
what's a VS?
3888 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Unknown
Offline
Posted 3/7/08

juvenile_jule wrote:

what's a VS?


http://www.crunchyroll.com/forumtopic-5393/Death-Note-L-VS-Light.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-2345/Inuyasha-Kikyo-VS-Kagome.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-1754/Shakugan-no-Shana-VS-Zero-no-Tsukaima.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-3361/Naruto-VS-Bleach.html


Remember, VS threads are discouraged now because it increases needless posts which results to spam.
540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / O_O in a place ca...
Offline
Posted 3/7/08

Giga07 wrote:


juvenile_jule wrote:

what's a VS?


http://www.crunchyroll.com/forumtopic-5393/Death-Note-L-VS-Light.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-2345/Inuyasha-Kikyo-VS-Kagome.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-1754/Shakugan-no-Shana-VS-Zero-no-Tsukaima.html

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-3361/Naruto-VS-Bleach.html


Remember, VS threads are discouraged now because it increases needless posts which results to spam.


ohh! haha..got ot ^^, VS as in Versus!!! haha! Arigatou Giga07-san ^^,

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Next  Last
You must be logged in to post.