First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Nominate Most Likely To Be Famous!!!!
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
I'M a FANNIE!!!
ermmzz--reason---> because shes awesome^0^ dont ya think?? xD
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
ahh~~! i'm not a stalker--->wait am i?? o.O??
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
ahaha~~! yayz!!! so...what am i if i'm not a stalker??
0.0
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
yay!!! ~~~
xD
&& no i nominate you for being famous because you are my friendie^0^
woahh~~! does that sound concieted?? o.O??
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
HAHAHA~~! yepperz i did^0^ where ever i find u i will nominate xD
&& ohhz i lyke the groupie tooz
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
ahhh~~! reallyyz!!
congrats!!!
lets celebrat!! woot woot!!
xD
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
kekeke~~! i also nominate leo oppa
cuz i'm a also a fann of his xD
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/13/08 , edited 4/22/08
i also nominate jen's famouse D: smileyy! xD
Member
850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / McDonut.
Offline
Posted 3/15/08 , edited 4/22/08
lol! you actually did it.
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/15/08 , edited 4/22/08
ahaha~~!
nominate leo oppaa~~!
PERMANENTLY
so sign herezz--->

X________________________________

ermmmzz----->plz??? 0.0
Member
5933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Love
Offline
Posted 3/15/08 , edited 4/22/08
yay~~!! xD
Member
7568 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sydney- in LeRan...
Offline
Posted 3/16/08 , edited 4/22/08
tis is bcumin funni
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.