First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Narutard: Arrested and Expelled
Posted 3/6/08 , edited 3/22/08
http://www.animenewsnetwork.com/news/2008-03-04/teenager-video-with-naruto-quote-leads-to-arrest

Connecticut State Police arrested an 18-year-old on Sunday after he uploaded a clip to the YouTube video-sharing service that allegedly threatened the students of his former school and used a quote from the Naruto manga and anime character Gaara. The suspect, Brandon A. Brown of New London, Connecticut, had been expelled from Grasso Southeastern Technical High School last June. The allegedly threatening video contained a variation on Gaara's trademark line ("The Corpse's Crimson Bitter Tears Will Flow And Mingle Though [sic] The Endless Sand Feeding The Chaos In Me And Making Me Stonger [sic]") and a warning to Grasso students to "Beware All Those Who Cross My Path […] On March 19, 2008 THE END IS HERE.” The video was included in a user channel with two earlier, unrelated Gaara video clips.

After the allegedly threatening video was posted on February 27, another student's parent saw it and complained to police. Brown was then arrested on charges of threatening and breach of peace. He has been released on US$2,500 bail. In response to the situation, Grasso principal Kerry Bell wrote a letter to parents that described the incident.


-------------------------------------

Kids... Naruto is not a good Anime... watch more. Please don't be overzealous about it.

36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 3/6/08
LMAO

omg.........i can't stop laughing........

It's hilariously yet terribly sad at the same time.

What a jackass-loser-moron!
29505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 3/6/08
LMAO. Sorry for laughing. >_> But it's just so funny! Are you SURE hes 18? O.o 18 = Adult. I thought adults were suppose to be responsible and mature.
Posted 3/6/08
Sad how he's 18 XD no fence or anything
444 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / UK for now....
Offline
Posted 3/6/08
lol i think this guy needs help i mean he should have just said it in japanese and saved himself from...well being imprisoned lol another reason why dubbed sux.... lol so funny....
Posted 3/6/08
creak

it's my understanding that naruto just makes you do cuh-rayyyzeee things...
kinda like that one indonesian kid who killed himself after imitating some jutsu whatever ¬_¬;;
(how he did it, I have no clue ¯\(°3°)/¯...)

*goes back to lurk mode*
29505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Canada
Offline
Posted 3/6/08

nosuchname wrote:

creak

it's my understanding that naruto just makes you do cuh-rayyyzeee things...
kinda like that one indonesian kid who killed himself after imitating some jutsu whatever ¬_¬;;
(how he did it, I have no clue ¯\(°3°)/¯...)

*goes back to lurk mode*


O_o Whoa, you serious? Someone actually killed himself imitating a jutsu??
2536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Conquering the wo...
Offline
Posted 3/6/08
I live in that state...what a JA.I knew there was zealous group of naurto fan but wow,this is just way to funny
Posted 3/6/08
74897 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / /cm/
Offline
Posted 3/6/08
Lamest way to get expelled. What a retard... Or better yet Narutard.
Posted 3/6/08

anime_otaku-nerd wrote:


nosuchname wrote:

creak

it's my understanding that naruto just makes you do cuh-rayyyzeee things...
kinda like that one indonesian kid who killed himself after imitating some jutsu whatever ¬_¬;;
(how he did it, I have no clue ¯\(°3°)/¯...)

*goes back to lurk mode*


O_o Whoa, you serious? Someone actually killed himself imitating a jutsu??


for serious... it's actually kinda old... I'm surprised that no one posted it here yet... (unless it's in another thread...)

http://www.animenewsnetwork.com/news/2008-01-21/indonesian-child-dies-after-imitating-anime-character

please keep in mind that anime news network was really vague on the details ¬_¬;;
futsko 
880 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Greeley Colorado
Offline
Posted 3/6/08
wow really.... thats a wee bit out there but what ya gonna do
Posted 3/6/08
That's just sad ._.
Even worse that he got arrested
1234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / z
Offline
Posted 3/6/08
Haha that was a funny story.
18981 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 3/6/08

Eudd wrote:



Don't hotlink.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.