First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Whats do you think of a CrunchyShop?
20105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / London-England
Offline
Posted 11/17/07
like the idea of music and wallpapers.. we dont have to change the point system
193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Iowa
Offline
Posted 11/17/07
i dont know what they would sale. maybe something like a crunchy roll auction. but cr doesnt have to many original products after all. maybe some dvds or manga, etc..
8622 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / here^^
Offline
Posted 11/17/07
uhnn...that would be nice... I guess...
Posted 11/17/07
i really it here you all have the stuff thanks!
40705 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / hmm..you surE you...
Offline
Posted 12/31/07
dunno i think let them off with three warnings then bann them..
901 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / !$#!%@
Offline
Posted 12/31/07
hmm what to sell~~ how abt since the site is called crunchyroll. but i dun see any rolls (foods) around ..except the shinji pg? hmm im not sure..?? whats the crunchyroll??
assuming crunchyroll refers to sushi? since theres sushi on shinji's page.. we could sell small icons of sushi of diff kinds? i think many ppl would love collecting sushi icons on their profile page =)


to prevent spammers. how abt allowing users to only post once in vid for 3hours. forum. and stuff ~ but ofcourse hav an edit button for ppl who really want to say smth.
another thing y dun we hav a delete button. to delete posts. sometimes i accidently post another time in a forum and then i feel so guilty afterwards..

WHERES THE DELETE BUTTON !! FOR GOD SAKE !!

this way could help promote (brand loyalty) to crunchyroll and of course have something unique in crunchyroll that would attract more members ,mayb even more donaters...

im talking big when i dun even donate LOL~
25255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Hell
Offline
Posted 12/31/07

hawkeman92 wrote:


music190 wrote:

Very good idea. But then agine, think about the spammers. Oh lord the spammers.


the solution to that is very simple ................................... BAN EM


they are too many to catch and they are very sly

722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/31/07
seriously, i was gonna do a topic on this. lol
this idea is awesome. u can have like, a CR avatar thing u can customize by buying stuff for it with ur CR points. how awesome is that??
Posted 12/31/07
o__O maybe?
Posted 12/31/07
Yeah, turn it into another Neopets or Gaia, why don't you. >_>
Posted 12/31/07
Good idea but all the spammers!! Oh horror!!!! But it would be fun to be able to buy things or improvements or something....cause the points are just there and they dont do much now do they
1646 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Society Made of Lies
Offline
Posted 1/2/08
I think it would be nice
1471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / NY state, NOT new...
Offline
Posted 1/4/08
eh, i think a crunchy shop would be a horrible idea....
15809 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 1/4/08
Woo, a shop promoting more spam.
Everything we could ever need.
33621 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Deep in the Sea O...
Offline
Posted 1/4/08
lol but what abt the crunchy supporters o.o and if we were to use the points for vids then less ppl will donate to CR i tink
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.