First  Prev  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Next  Last
Manga that gives you WTF ending
6906 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 7/12/08
Tomoyo After(based from the h game)
Posted 7/12/08
lol School days for sure, the ending was so f up
10942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Wherever i feel l...
Offline
Posted 7/12/08
Millenium snow! I swear! IT didn't satisfy me at all!!!!
1815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 7/12/08
hmmm....How about Ichigo 100% just because its the most argued ending i know of lol. Everyone has their own opinion on who he should have picked, or if he picked the right one.
1962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / SOS Brigade Clubroom
Offline
Posted 7/13/08
Read Fire Candy, complete but unfinished? Really,what is that?
1821 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/13/08
well it's not manga but Porco Rosso ended really really bad me and my friend were really disappointed but at least the art was goo
755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Saint Petersburg,...
Offline
Posted 7/14/08

Mx0, for stopping suddenly (why, Shounen Jump, WHY?!), Chobits because it's filled with ronery-ness (haha, he's gonna be a virgin forever), and Karin/Chibi Vampire because... well... there was no reason for Karin's parents to do "that" to Karin.
1040 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/14/08
Sai
42 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/14/08
I dont like how PoT ended. Some may disagree with me but I was unsatisfied with the last chapter being ONLY 19 pages long. I wanted to know what happened to the 3rd year sempais after they left seigaku.

Kaidou being buchou was totally unexpected. I wanted to see what happened to to Tezuka and Fuji and the rest after they won the tournament. Konomi making the last chapter 19 pages long was lame...
160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / nowhere
Offline
Posted 7/14/08
seven of seven
Posted 7/14/08
Akane-Chan Overdrive. worst of the worst endings......it really left a big WTF look on my face.
2011 cr points
Send Message: Send PM GB Post
37 / M / Inside your head...
Offline
Posted 7/15/08

holicxchan wrote:

Akane-Chan Overdrive. worst of the worst endings......it really left a big WTF look on my face.

No kidding, that sucked ><.



1958 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/15/08

Khtrinity wrote:

Ranma 1/2




LOL I felt the same way too when I finished it..I was like...they've been struggling every chapter just to be together, and finally they're almost there...even in their suit and dress..and ALL the rivals come back and mess it up. >.< major exasperation!
281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Hell
Offline
Posted 7/15/08
Inuyasha, Shinshi Doumei Cross.....its mostly not a wtf ending, just an ending i wouldnt have preferred or didnt like the way it ended
14913 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 7/15/08
Ichigo 100% not what i expected with whom he ended up.
First  Prev  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Next  Last
You must be logged in to post.