First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
MOE KARE
955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 3/25/08
erm can anyone tell me the chinese name for this manga ?? i really wanna buy it
18658 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / europeee!!!
Offline
Posted 3/25/08
well, seems like this manga bugs me!!!!*in a good way:P*
like they all say "first chapters are really interesting till getting to the point ur being obsessed with it, when it comes to ending dissapoints u to the MAX!!!!"
24044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Pearl of the Orie...
Offline
Posted 3/25/08
i love this.. can't wait for the next chaps.. ^^ i like arata better.. =3
182 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/25/08

raymay wrote:

I love this manga!
i've been reading it over and over!(i'm reading it right now for the..10th time)^^
I can't believe the ending though :[




it ended?? where did you read it??
825 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in front of the c...
Offline
Posted 3/25/08
omg.. nooooo it cudnt hav ended yet......
anyways...dis manga was soooooo nyyc haha it was sooooo funny i find da characters a bit silly (in a gud way)
butt....
it was so sad wen dat first guy (lol frgot da name sry) had to leave her evn tho im kinda siding wit arata.... lol
5975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Don't Trust me.
Offline
Posted 3/25/08
damn the twin bros to hell.

they're like having the same likes and whatever to the girl. erhk.

and the girl, chick, uhm, her yeah she really is an otaku.

but even if the story is stupid and going around and around, i like it for some reason.
8143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / escape california
Offline
Posted 3/25/08

sujung18 wrote:


raymay wrote:

I love this manga!
i've been reading it over and over!(i'm reading it right now for the..10th time)^^
I can't believe the ending though :[




it ended?? where did you read it??


yeah but it's raw
http://www.17kk.net/intro/13573.htm
1508 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / UK
Offline
Posted 3/25/08
I love Moe Kare! But I am waiting for the translated one which is taking forever
4783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Mauritius
Offline
Posted 3/25/08
That's my fav manga!!!
1665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 3/25/08
I really love this manga it is one of my favorites
1344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / California
Offline
Posted 3/25/08
one of the greatest manga's i have EVER read
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Singapore
Offline
Posted 3/25/08
hi.... do anyone of u know the chinese title for Moe Kare?
4840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / somewhere, nowher...
Offline
Posted 3/26/08
real sad about the breakup though girls who uses dirty tricks to get guys to stay with them and breakup good old happy couples are the worst and probably why they are placed as walls that main charas are supposed to overcome or something
955 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 3/26/08


thx for the url !! i read it and its so damn nice !!
454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 3/27/08
Hhaha This story kinda made me cry twice. Hhaha. Pretty lame of me huh. -___-"
But still, Its an awesome storyline and I can't wait until the next chapter comes out.
Which would be when?
Hahha
Anyone know?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.