Created by lish22
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Beside of Hunny-kun...who else you like among the Host club members?
Member
16434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / argentina
Offline
Posted 6/11/08
kyouya~~!
19324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Traversing the ga...
Offline
Posted 6/15/08
Kaoru!!!!
Posted 7/5/08
the hitachin twins they are so kawaii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
4162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / eunhae in between...
Offline
Posted 7/7/08
kyouya desu.. haha!
Member
4462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / Byakuran's marshm...
Offline
Posted 7/9/08
the devil twins!! xD
Member
4162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / eunhae in between...
Offline
Posted 7/13/08
kyouya!!!!!!!!!!!!!!! hahaha..
Member
849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jakarta,Indonesia
Offline
Posted 8/3/08
maybe tamaki and the evil twins!
Member
10681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In my own little...
Offline
Posted 8/7/08
Hikaru & Kaoru, so funny & devilish! :]
Member
11030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
-
Offline
Posted 10/8/08
hikaru and koru~!! ^^
Member
9345 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Unknown
Offline
Posted 10/18/08
Hm...Besides him, I like Suou........*smiles*
Posted 10/21/08
tamaki XD .... he is kinda funny tho
Member
8009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / United States
Offline
Posted 10/21/08
Kyouya all the way!!
Member
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Singapore
Offline
Posted 10/24/08
actually i think i like all of them xD
Posted 10/25/08
yeah me too nya XD
Posted 11/11/08
Tamaki and the twins...
There so awsome.. <3 them to death =]
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.