First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Claymore's bodies?
Member
81 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Portland OR
Offline
Posted 3/8/08 , edited 3/8/08
Ok do u guys remeber how Teresa was gonna get raped, but she showed the bandits her body and they all get freaked/grossed out? Well have u guys ever wondered what her body looked like? xD Not in a perverted way though... Just...Yeah. Are all the claymore's bodies like that?
Member
8059 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / floating....away....
Offline
Posted 3/8/08
i think there is a big scar where they put the flesh and blood of a yoma.....
Member
81 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Portland OR
Offline
Posted 3/10/08
lol yeah a big...hairing scar. i'd guess that purple ooze would be leaking out of the scar... rawr nasty xD
Moderator
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 3/10/08
i think she has 1 boob
Posted 3/11/08

blacksheep12 wrote:

i think she has 1 boob


LOL!

I think they have several disgusting scars.
Member
81 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Portland OR
Offline
Posted 3/13/08

blacksheep12 wrote:

i think she has 1 boob


LOL yeah cyclopes booob!
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08

blacksheep12 wrote:

i think she has 1 boob


hahahahahaha LOLz soo jokez that wud be sick though because its the size of two..but imagine tallking of her shirt and seeing one big old nast nipple and scarzz *puke* ugghhhh
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08
but what happens if she is actually both male and female because the youma that got put inside of her was a man.....
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08
since you get there powers wouldnt it change ur sex too if you get were im going with this??!!
Moderator
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 3/18/08

xx-dark_spawn-xx wrote:


blacksheep12 wrote:

i think she has 1 boob


hahahahahaha LOLz soo jokez that wud be sick though because its the size of two..but imagine tallking of her shirt and seeing one big old nast nipple and scarzz *puke* ugghhhh


well its probably not the boob. your probably right bout the nipple thing she might have 1 nipple but 2 breast!!!
Moderator
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 3/18/08

dolores_ wrote:


blacksheep12 wrote:

i think she has 1 boob


LOL!

I think they have several disgusting scars.


I'd be more afraid of the 1 boob, because scars can be removed by plastic surgery. while boob transplant, hard to find right donor
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08
egh i guess ur probally rite though either way shes fucked up(pardon my language)
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08
but seriously tell me now if u had the chance to see her body and be scared for life would u do it??? frankely i half to say that i would............me curiosity wud get the better of me sooo yeah
Moderator
48628 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / from the midnight...
Offline
Posted 3/18/08

xx-dark_spawn-xx wrote:

but seriously tell me now if u had the chance to see her body and be scared for life would u do it??? frankely i half to say that i would............me curiosity wud get the better of me sooo yeah


Me im not that picky with girls, if I know she has the strength to kill me id probably fall in love with her
Member
875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / the hidden blood...
Offline
Posted 3/18/08

blacksheep12 wrote:


xx-dark_spawn-xx wrote:

but seriously tell me now if u had the chance to see her body and be scared for life would u do it??? frankely i half to say that i would............me curiosity wud get the better of me sooo yeah


Me im not that picky with girls, if I know she has the strength to kill me id probably fall in love with her


haha lol...haha thats all i can say
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.