First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
What anime character would you vote for President?
5351 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / i've 4gotten already
Offline
Posted 3/9/08 , edited 4/12/08
dunno = =
14520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Canada
Offline
Posted 3/9/08 , edited 4/12/08
Hmmm... in my case it would be Prime Minister so i would pick... Shana!!!!!!!!!!! So we can have a national holiday called Melon Bread Day.
9895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 3/20/08 , edited 4/12/08
EDWARD ELRIC!
74 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
L, except he's a little eccentric
Lelouch, if he can retain his sense of humor And I don't mean the kind that let him joke about
to Euphie
252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / P-Town
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
Himayoto from reborn.So this damn war would end!!!
36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
L ~ at least he would be entertaining. And he could be the crime-solving president - which means he's at least getting SOMETHING done.
5146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / LIR I-I3/-\RT&S{}uI_
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
light! only if he didnt want 2 control the world...and kill ppl cause he felt like it...and hav some shiginami/ghost telling him wat 2 do!...and...yea some1 smart
2641 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
(Prime Minister ) L for sure but other candidates are Fai from TsubasaChronicles and Gaara Naruto/Shippuuden
96 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08

popcornpuffs wrote:

LMAO Onizuka from Great Teacher Onizuka. He'll be a fine president. xD I love the guy


He gets two votes!
262 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Miami, Florida
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
L would be a great president (bush = )
8277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Las Islas Filipinas
Offline
Posted 3/21/08 , edited 4/12/08
Rudolf von Goldenbaum (Legend of the Galactic Heroes).

He will bring about a great change in the galaxy, start the Galactic Reich, and... do cool and nasty shit.
61 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 3/22/08 , edited 4/12/08
TAMAKI SUOH
5727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
SOS団 having tea
Offline
Posted 3/22/08 , edited 4/12/08
L or Lelouch
1939 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 3/22/08 , edited 4/12/08
Kyouya Ootori..^^
3138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Around the corner...
Offline
Posted 3/22/08 , edited 4/12/08
Near =] or L but i like Near better haha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.