First  Prev  1  2  Next  Last
i really truly like this song.
4670 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / los angeles , cal...
Offline
Posted 3/8/08
the name of the song is called
"the light before we land"
its made by the delgados.
i really, really like this song.
its a total description of the anime gunslinger girl.
and its very emotional.
well, enjoy
=]
http://www.youtube.com/watch?v=xEMjq9VpBSE
7801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Pinsnotch2
Offline
Posted 3/8/08
you have a odd taste in music if you like that song
Posted 3/8/08

wolzen wrote:

you have a odd taste in music if you like that song


Odd, indeed. >_>
Posted 3/8/08
this should be in the music section.
Posted 3/8/08
yeah.....like she say.....o.o...
Posted 3/8/08
Well good for you!
welook 
17497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / havent u noticed...
Offline
Posted 3/8/08
odd, but o well, everyone likes their own kind of style. Tho no need to make a thread
7692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 3/8/08
odd music ...but it gonna nice .....i think
5097 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Canada, Vancouver
Offline
Posted 3/8/08
It's kinda weird. But it's alright.
3187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Sweden
Offline
Posted 3/8/08

bloodysabbath666 wrote:

the name of the song is called
"the light before we land"
its made by the delgados.
i really, really like this song.
its a total description of the anime gunslinger girl.
and its very emotional.
well, enjoy
=]
http://www.youtube.com/watch?v=xEMjq9VpBSE


Yeah, Gunslinger Girl <3 wonderful memories from when i watched that gr8 anime
The song kinda reminds me a lil in the beginning to James Bond but thats just me :3

2193 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Unknown
Offline
Posted 3/8/08
Its cool
Posted 3/8/08
Erm, great. Thanks for that...
Posted 3/8/08

bloodysabbath666 wrote:

the name of the song is called
"the light before we land"
its made by the delgados.
i really, really like this song.
its a total description of the anime gunslinger girl.
and its very emotional.
well, enjoy
=]
http://www.youtube.com/watch?v=xEMjq9VpBSE


..I'm sorry, but do you even think before you make a thread? SERIOUSLY.

It's the wrong section. It's about a SONG. It's a crappy thread. 0_o

You need to think.
Posted 3/8/08
music section.
10977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / 714
Offline
Posted 3/8/08
wrong section
so is this some kind of asian music?
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.