First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Megan Lai
4239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/23/08

alojui wrote:


cornetto5 wrote:

wow shes born the same day as me



i also was born the same date!!


lol cool!
2972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / north pole O_-
Offline
Posted 5/23/08
she's really pretty!!!!!!!!!!!

like me! hahahaha
290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Canada
Offline
Posted 5/28/08
Great model, okay actor, don't know about singing never heard of it.
Posted 5/28/08
woohoo! making the Megans of this world look good
13804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Japan/Korea..*sig...
Offline
Posted 5/29/08
SHEz SOOO..GORGEOUS ^^
Posted 5/29/08

chibiladychoi wrote:

she is the Vic's fiancee is Silence right?

she is sooo pretty


yup!! hehe.

i always she her in supporting roles!!
19 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / surabaya
Offline
Posted 8/17/08
I love her.... so pretty and fashionable....
134 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31
Offline
Posted 8/20/08
she looks pretty but her teeth arent that great.........
527 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Texas
Offline
Posted 8/20/08
i think she is a okay actress but she is alway with vic lover, ex , friend.. no matter what she alway with vic
120 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / South Carolina
Offline
Posted 8/20/08
I'm not like a totally huge fan of her, but i kinda like her... lolx i love all the dramas she has been in!
446 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Cambodia
Offline
Posted 9/21/08
She is so pretty!! I saw her in a concert!!! She reallly is cool!!!!! It's a shame that she doesn't get the main character in the dramas!!!
15 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 45 Golden Eagle Rd.
Offline
Posted 10/20/08
Where do you go watch it???
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 10/20/08
she's pretty~ i didn't realize that she was that one girl in mars...wow...lol..well now i know
Posted 3/14/09
She's really pretty. You guys should join her cr group.
http://www.crunchyroll.com/group/Megan_Lai_Ya_Yan
1291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / CA
Offline
Posted 3/15/09 , edited 3/15/09
lol I watched mostly all of Vic's dramas... I didn't finish Sweet Relationship but I finished the others.

I really liked Megan's roles in all of them except MG2 I didn't know it was her and couldn't believe MIMI was her... and I don't even know she was in Love Storm! heh still don't know for sure... lol. Who?

I love her roles the best in Mars and Silence even in Sweet Relationship even though I did not finish it. And yes. she always seems the Bad Girl or the one who gave off the impression of: "Vic is mine" in those 3 dramas... although she let go in Mars early on and later in Silence... I still liked that determination. Dunno about Sweet Relationship bc I did not finish it.

Love the song When You Turn Around.

Yes she is pretty.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.