First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Bloody Kiss
8556 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / *cuddles*
Offline
Posted 3/12/08
it was short and a good read
31667 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Schlaraffenland
Offline
Posted 3/12/08
Yeah I read the beginning and I wasn't (stil not) sure if I should continue ~.~ maybe sometime ...when I've got too much time

btw: uuuh first "male comment" =P
1258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Dark Realms
Offline
Posted 3/12/08
i loved his manga!too bad it was a little bit of a cliff hanger!i wanted her to be a vampire and live with him
3103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / In a house
Offline
Posted 3/13/08
I love it!
4339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Tx
Offline
Posted 3/13/08
just finished reading it actually and I thought that it was cute...
458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / singapore
Offline
Posted 3/13/08
it's nice.. but too short and i kind of hate the ending.. =X
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/13/08
haha yeah the ending isnt perfect but it was still really enjoyable
418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / Pigsville City ne...
Offline
Posted 3/13/08
i liked the manga but it was too short i would have liked it to be a little longer..... hhhhuuuhhhhhh...... i've expected something great for the ending.......
Posted 3/13/08
its a good concept....but i found the manga predictable.....but predictable in a good way
846 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / USA
Offline
Posted 3/13/08
it's ok...kinda short and overused plot...but it's ok
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/13/08
yay another male posted!!! (i was concerned for myself when i noticed i was the only male that posted that enjoyed it =P good to see mangoku!)
1136 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / center of the earth
Offline
Posted 3/13/08
not bad...
23827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 3/13/08
SO ROMANTIC...FUNNY TOO
8812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 3/13/08
yeah....so romantic!!!! XD like it
XD
1137 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 3/13/08
I don't like it....ummmn...I hate it -.-
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.