First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Gundam 00 - Trans-Am system - Fully utilized GN drive Power!
962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Sj
Offline
Posted 3/9/08
if exia is the only one with trans-am...celestial being is still screwed...i hope the other gundams have it too xD
32541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 3/9/08
I think they all do although the Gundam Virtue already has a secondary form so it might be the one left out.
1307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Incarceron
Offline
Posted 3/9/08
the trans-am system kicks ass
8531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sunny Cali~!!!
Offline
Posted 3/9/08
It totally rocks!!!!
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / New York
Offline
Posted 3/9/08
So many Trans-am is awesome! posts, I feel like I've hit a time warp.

Trans-am power

1003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / badassdonia
Offline
Posted 3/9/08
Well the way veda worded it all the original gundams have something like the trans-am system if not the same system(it's like up till now they couldn't fully use the power of the gn drives). setsuna should steal that sword from that orange gundam it would be awesome on exia.

First thing that crossed my mind when i watched it was "SEtsuna WEnt Super sayian ...lol...rofl....lol ...............awesome"
2034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / sfsfsfsf
Offline
Posted 3/9/08

krazzzie wrote:


neilyj wrote:

Gundam 00 - Trans-Am system - Fully utilized GN drive Power!
I just watched Episode 22 and well It was awesome!
I am not going to say much, but It will be awesome!
take my word for it! an Exciting twist to the story!




Bad news is only a couple of episodes left till the season ends
Bummer. 6 months till season 2 starts!


I just watched the EP22. and Yeah i knew something like this is ganna happen.. Gundam Hero's Always get something new to make themselves Stronger, like almost all the other Gundam Series.
And yes like you said the series ganna end soon until the next Season Start.
Just when it start getting very exited the 1st season is gonna end. I hope GN drives, Trans-Am system Doesn't end there, Hopefully something else happens too, to Setsuna that is.... " I AM GUNDAM".


yea was pretty much expecting it, i jus wanted to kno wut it was tho, gundam is still good
Posted 3/9/08
hmm juz watched ep22.. quite saw tat coming as in a of de previous ep they kindda say tat CB's gundam hav cores to their GN generator wher trinity's gundam do nt hav.. btw u can watch all of gundam episode at
http://gundamgoraku.net/watch%20gundam%2000%20online.html
164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / SG
Offline
Posted 3/9/08
wow...exia going trans-am. cool! wonder wat'll happen 2 the other gundams though...maybe tieria goes into seed mode and fuse with nadleeh or sumthing??
1566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Somewhere over th...
Offline
Posted 3/10/08
All of the original 4 have the trans-am, i think XD
5631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / [PoT] Devil Akaya!
Offline
Posted 3/10/08
it was awsome LOL
53235 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / M / Deorc Asylum
Offline
Posted 3/10/08
Trasn-Arm system is awesome. Watch episode 22. I call that Exia's shunpo, if you know what I mean.
142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown
Offline
Posted 3/10/08
shit that was wicked!
Posted 3/10/08
i think kyrios would have its trans am... however i think virtue would have none since nadleeh is already strong enough to beat almost anything to bits... virtue would be too uberpowerful if you add trans am to it since nadleeh is already strong. dynames... it think we will see none for it is already ruined and is not usable for a while. maybe in the next season we could see dynames with its trans am... however virtue should have none since nadleeh is already too powerful(in that era).
36029 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 3/10/08
Gundam 00 SUCKS!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.