First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Hell Girl Manga
131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / My bed roll
Offline
Posted 7/27/08

riavan wrote:

I just read the first Hell Girl Manga, was this based off the anime or is it the other way around? Because it certainly does not feel anywhere near as good. Every time Ai Enma (hellgirl) lets the protagonist know that they will go to hell when they die if they decide to send the other person to hell, they don't seem to hesitate, they seem to just go "meh whatever, lets do it" and it's really out of touch and unrealistic compared to how the anime handled it.

It annoys me.



Hmmm I had no idea there was a manga out... and to hear that its not as good disappoints me, I really liked the anime....
4619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / beside you!
Offline
Posted 7/31/08

lovedeiless wrote:

the live action is weird......
hell girl is kinda chubby

if possible i like ms jin joson to play hell girl! demo.. demo... hu hu hu hu >cries!<
what the heck.... it's my own opinion!









Jin joson is a male and



her name is nejin and she's the twin of jin
she wrote in her deviantart journal that she's always mistaken as jin.. you can read her journal entry: Fri Nov 2, 2007, 3:10 PM
entitled blue sky mornings..here's the link: http://ceruleanmorning.deviantart.com/journal/

jin,kat and nejin



..i am happy that they are filipinos coz they are really good cosplayers..
1200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 7/31/08

xierra wrote:


lovedeiless wrote:

the live action is weird......
hell girl is kinda chubby

if possible i like ms jin joson to play hell girl! demo.. demo... hu hu hu hu >cries!<
what the heck.... it's my own opinion!









Jin joson is a male and



her name is nejin and she's the twin of jin
she wrote in her deviantart journal that she's always mistaken as jin.. you can read her journal entry: Fri Nov 2, 2007, 3:10 PM
entitled blue sky mornings..here's the link: http://ceruleanmorning.deviantart.com/journal/

jin,kat and nejin



..i am happy that they are filipinos coz they are really good cosplayers..





is that so hehehe i'm really sorry........
according to one of the site i visited where i got the pic
it said... that's jin joson.. hehehehe...............
i'm really sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!
4009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Australia
Offline
Posted 8/3/08

xierra wrote:






Do people actually like their hair like that in Japan, like casually? Cos I'll totally walk around going "HEY GOKU!" "How u doin goku? Killed freeza yet?" etc.

4619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / beside you!
Offline
Posted 8/3/08

lovedeiless wrote:


xierra wrote:


lovedeiless wrote:

the live action is weird......
hell girl is kinda chubby

if possible i like ms jin joson to play hell girl! demo.. demo... hu hu hu hu >cries!<
what the heck.... it's my own opinion!









Jin joson is a male and



her name is nejin and she's the twin of jin
she wrote in her deviantart journal that she's always mistaken as jin.. you can read her journal entry: Fri Nov 2, 2007, 3:10 PM
entitled blue sky mornings..here's the link: http://ceruleanmorning.deviantart.com/journal/

jin,kat and nejin



..i am happy that they are filipinos coz they are really good cosplayers..





is that so hehehe i'm really sorry........
according to one of the site i visited where i got the pic
it said... that's jin joson.. hehehehe...............
i'm really sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!



i'm sorry too.. coz i just read her journal where she wrote that she's always mistaken as jin.i'm confused too.waaa..just recently i found out that is really "jin joson" and she has no twin and sometimes she calls herself nejin...we were confused of her gender coz she's really a good cosplayer..she can cosplay ichigo and naruto and other male characters so well without looking feminine..and she can also cosplay female characters so well.that made us sooo confused..hahaha.. i read a journal where that owner is a schoolmate of jin joson and she confirmed that jin is really a girl... that picture was just photoshopped..have you notice, the other one is wearing a wig... well, kinda suspicious..so that means there's only one JIN JOSON and she has no TWIN... CLEARED! weeeeeh!

1200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 8/4/08

xierra wrote:


lovedeiless wrote:


xierra wrote:


lovedeiless wrote:

the live action is weird......
hell girl is kinda chubby

if possible i like ms jin joson to play hell girl! demo.. demo... hu hu hu hu >cries!<
what the heck.... it's my own opinion!









Jin joson is a male and



her name is nejin and she's the twin of jin
she wrote in her deviantart journal that she's always mistaken as jin.. you can read her journal entry: Fri Nov 2, 2007, 3:10 PM
entitled blue sky mornings..here's the link: http://ceruleanmorning.deviantart.com/journal/

jin,kat and nejin



..i am happy that they are filipinos coz they are really good cosplayers..






is that so hehehe i'm really sorry........
according to one of the site i visited where i got the pic
it said... that's jin joson.. hehehehe...............
i'm really sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!



i'm sorry too.. coz i just read her journal where she wrote that she's always mistaken as jin.i'm confused too.waaa..just recently i found out that is really "jin joson" and she has no twin and sometimes she calls herself nejin...we were confused of her gender coz she's really a good cosplayer..she can cosplay ichigo and naruto and other male characters so well without looking feminine..and she can also cosplay female characters so well.that made us sooo confused..hahaha.. i read a journal where that owner is a schoolmate of jin joson and she confirmed that jin is really a girl... that picture was just photoshopped..have you notice, the other one is wearing a wig... well, kinda suspicious..so that means there's only one JIN JOSON and she has no TWIN... CLEARED! weeeeeh!





WHAHAHAHAHA?!?!!?!??!?!?!
MY HEAD IS KILLING ME!!

OMG? that is the truth?! twins or not?! oh my gulay!

actually all before i post her hell girl cosplay is that jin is a girl and she has no twin...
but as you wrote... "she" has a twin that made me confused too..
so i browsed her multiply account for the "twins" it really made me confused... there's nejin and jin!
WTF?!!?!?!?
which is which!?!??!?!!
33884 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 8/4/08
I couldn't find the anime and didn't like the manga so I watched the live action that's here on CR...it's pretty good.
669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 8/4/08 , edited 8/4/08
yeah, i don't really like the manga. i read like one chapter and was like okay, i'm not reading this anymore. i know its supposed to be shoujo manga, but i just hate their big eyes. it's disturbing. and it's just not as good as the anime. i don't know how to describe how it's not as good, it just isn't.
and the live action is okay.
3335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / sunny California :]
Offline
Posted 8/5/08
i read the first book...
it was interesting, but it got too repetitive so i got bored of it...
x_________x
11148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 9/21/08
i like hell gal
4009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Australia
Offline
Posted 9/21/08
Yeah, I deeply advise skipping the manga and moving onto the anime for this one.
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Planet Earth
Offline
Posted 9/21/08
Manga was adaptation of anime. It was too shoujo-y. didn't like it one bit.
9 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/18/08

lovedeiless wrote:


xierra wrote:


lovedeiless wrote:


xierra wrote:


lovedeiless wrote:

the live action is weird......
hell girl is kinda chubby

if possible i like ms jin joson to play hell girl! demo.. demo... hu hu hu hu >cries!<
what the heck.... it's my own opinion!









Jin joson is a male and



her name is nejin and she's the twin of jin
she wrote in her deviantart journal that she's always mistaken as jin.. you can read her journal entry: Fri Nov 2, 2007, 3:10 PM
entitled blue sky mornings..here's the link: http://ceruleanmorning.deviantart.com/journal/

jin,kat and nejin



..i am happy that they are filipinos coz they are really good cosplayers..






is that so hehehe i'm really sorry........
according to one of the site i visited where i got the pic
it said... that's jin joson.. hehehehe...............
i'm really sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!



i'm sorry too.. coz i just read her journal where she wrote that she's always mistaken as jin.i'm confused too.waaa..just recently i found out that is really "jin joson" and she has no twin and sometimes she calls herself nejin...we were confused of her gender coz she's really a good cosplayer..she can cosplay ichigo and naruto and other male characters so well without looking feminine..and she can also cosplay female characters so well.that made us sooo confused..hahaha.. i read a journal where that owner is a schoolmate of jin joson and she confirmed that jin is really a girl... that picture was just photoshopped..have you notice, the other one is wearing a wig... well, kinda suspicious..so that means there's only one JIN JOSON and she has no TWIN... CLEARED! weeeeeh!





WHAHAHAHAHA?!?!!?!??!?!?!
MY HEAD IS KILLING ME!!

OMG? that is the truth?! twins or not?! oh my gulay!

actually all before i post her hell girl cosplay is that jin is a girl and she has no twin...
but as you wrote... "she" has a twin that made me confused too..
so i browsed her multiply account for the "twins" it really made me confused... there's nejin and jin!
WTF?!!?!?!?
which is which!?!??!?!!


Jin Joson's real name is Nejin...her nickname's Jin.... ^^ have you ever seen a candid photo of Nejin and Jin?? together??? XD
and here's one of her friend's (China's) conversation with another person http://snowpeachdrop.deviantart.com/art/Death-Becomes-Us-52046219 read curanica and snowpeachdrop's conversation..

Curanica says..."...you're so lucky to have someone as bishounen as Jin to cosplay Light...."
Snowpeachdrop (China) says...."SHE's an awesome cosplayer, but I'm most lucky to have HER as one of my closest, and dearest friends, period."



4009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Australia
Offline
Posted 10/19/08
Seriously though, this isn't a cos-play thread. OUT!
351 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Does it matter?
Offline
Posted 10/27/08
The anime is sooo much better. The manga art is okay but the anime art is more beautiful
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.