First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Beauty and Brains? I Guess Not....
15785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / ---mystic moon----
Offline
Posted 3/11/08
Check it out:
http://youtube.com/watch?v=cvI0rPDV5XY
From: www.hollywoodgrind.com

Janina San Miguel was a 17 years-old beauty pageant contestant from the Philippines. At first she said she was very confident, but after she had to answer a question she admitted she was really nervous. It may sound funny to some to hear a Filipina speak, but for some reason I think Filipinas have the voices of angels. It’s just my thing. In fact I like how most Asian girls talk. Janina really handled the pressure very gracefully. She’s great.

Janina did win.
-------
Bb. Pilipinas 2008 contestant Janina San Miguel was just a centimeter away from nose bleeding to death in coming up for an answer from Vivian Tan's question, "What role did your family play to you as candidate to Binibining Pilipinas?"

Her answer....

Well, my family’s role for me is so important becoz there was the wa- they’re, they was the one who’s …. very… Haha .… Oh I’m so sorry, uhmm …. My pamily .… My pamily .… Oh my god …. Ok, I’m so sorry .… I .… I told you that I’m so confident .… Eto, uhhmm, Wait .… Hahahahaha, uhmmm, Sorry guys becoz this was really my first pageant ever becoz I’m only 17 years old and ahahaha I, I did not expect that I came from, I came from one of the tough 10. Hmmm, so .… but I said that my family es the most important persons in my life. Thank you.


----My take....I am Filipino and I do not speak like her...At least I know I can speak fluent English with correct subject verb agreements! She won a DAMN title despite her dumb answer?! What has the world come to?! Yes, she's really pretty there's no doubt about that...but her answer really is a disgrace! Funny...but embarassing...well...at least she won and she did have the LAST laugh..

What can you say?
1704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / Black Hole
Offline
Posted 3/11/08
she was nervous at that time... shaking... trembling inside...
6221 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / M / Singapore
Offline
Posted 3/11/08
I really like Filipino people whom I met in 3rd Asean Deaf camp. They showed their strengths that I have never seen before. It sounds crazy but much true.
6480 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Intelligence Route
Offline
Posted 3/11/08
Stupid.
I just noticed the word ETO there.
Sounds like ETO in japanese.
3288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / you dont need to...
Offline
Posted 3/11/08
538 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Pinas!!!!
Offline
Posted 3/11/08
... She is such a disgrace.. . yes she's nervous and everything but heck?!?! What in the world was that?!!?!

She just humiliated herself in front of the public .

It was a wonder why she got the title ... maybe she payed the judges... ;P
70098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Wa Wa Land
Offline
Posted 3/11/08
i didn't even get her..
395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / phillippines
Offline
Posted 3/11/08
well, i say etobut not when i speak formally in public....
she was probably nervous... ehhh... but I've always thought that confidence is a must when joining competitions like "that"
and they asked her "what role" right?she kinda didn't answer it... why did she win? it's pretty stupid, now that i think about it...
haw sad though, if my theory is right, that competitions like these get biased...
5397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Copernicus, Moon
Offline
Posted 3/11/08
c'mon.
anybody's comment on her is a comment for US Filipinos.
She's a shame, alright? But you dont have to spread it up to here,
just to get everyone replying on ur posts.
Have you had no shame left for our country!?
9000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Wisconsin
Offline
Posted 3/11/08
LOL so funny, she even said that she is so confident.. LOL such stupidity is at its peak.. LOL i can't help my self but to laugh at her.. well i feel sorry for her.. but WTF she won!!

Hmmm If i put her shoes into mine.. well maybe i got nervous too.. but to speak like that.. hhahahahah no way.

to the tread starter.. you got some errors in your grammar too..
5397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Copernicus, Moon
Offline
Posted 3/11/08

ithomas_deaf wrote:

I really like Filipino people whom I met in 3rd Asean Deaf camp. They showed their strengths that I have never seen before. It sounds crazy but much true.



wow thanks ^_^//
yes you're right and u telling everyone that-- doesnt sound anything crazy at all. ^_^

573 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / ヒリッピン
Offline
Posted 3/11/08
isa lng mssabi ko..

eto...

ang seryosong pageant gumanda ang mood nang dahil sa kanya.. :p
6497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / cLouD9
Offline
Posted 3/11/08

mysticgenie wrote:

Check it out:
http://youtube.com/watch?v=cvI0rPDV5XY
From: www.hollywoodgrind.com

Janina San Miguel was a 17 years-old beauty pageant contestant from the Philippines. At first she said she was very confident, but after she had to answer a question she admitted she was really nervous. It may sound funny to some to hear a Filipina speak, but for some reason I think Filipinas have the voices of angels. It’s just my thing. In fact I like how most Asian girls talk. Janina really handled the pressure very gracefully. She’s great.

Janina did win.
-------
Bb. Pilipinas 2008 contestant Janina San Miguel was just a centimeter away from nose bleeding to death in coming up for an answer from Vivian Tan's question, "What role did your family play to you as candidate to Binibining Pilipinas?"

Her answer....

Well, my family’s role for me is so important becoz there was the wa- they’re, they was the one who’s …. very… Haha .… Oh I’m so sorry, uhmm …. My pamily .… My pamily .… Oh my god …. Ok, I’m so sorry .… I .… I told you that I’m so confident .… Eto, uhhmm, Wait .… Hahahahaha, uhmmm, Sorry guys becoz this was really my first pageant ever becoz I’m only 17 years old and ahahaha I, I did not expect that I came from, I came from one of the tough 10. Hmmm, so .… but I said that my family es the most important persons in my life. Thank you.


----My take....I am Filipino and I do not speak like her...At least I know I can speak fluent English with correct subject verb agreements! She won a DAMN title despite her dumb answer?! What has the world come to?! Yes, she's really pretty there's no doubt about that...but her answer really is a disgrace! Funny...but embarassing...well...at least she won and she did have the LAST laugh..

What can you say?



hmmm..... it's rreally... uhmm..
DUMB DUMB DUMB DUMB.... DUMB!!!! =D
how could anybody win with that answer.. (i mean, it's nice to hear about her family but her manner of saying it... nah!)
but on the other hand, how did the other contestants answer their question? were they worse?
1920 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 3/11/08
she is so funny ...and when she laugh her voice OMG...
15785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / ---mystic moon----
Offline
Posted 3/11/08
hey...don't get me wrong. I like Janina despite her answer...It's not exactly a shame. It's called a BLOOPER.
I just can't stop laughing so I thought I share it with you guys...and please, I'm a Filipino and I am not about to put dirt on my own nation! This is just pure fun ok? Don't take it too seriously....

as for the errors...yeah...it could happen to anyone...

See, it happened to me too.

p.s.
she has a cute laugh, ne?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.