First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
how many animes have you watched?
1398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Under da sky...
Offline
Posted 7/26/08
hundreds of'em
781 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/26/08
2 times the square of my age +8 btw im 14
984 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Anime Heaven
Offline
Posted 7/26/08
umm just many
8233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
inside your head
Offline
Posted 7/26/08
too many..
that i think you can ask me any anime,
and i have 80% chance that i can teLL you that ive seen it,,
599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / anime planet
Offline
Posted 7/26/08
30-50
Posted 7/28/08
hmm... for sure...more than 200..lolz!
168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 7/28/08
yeah ive watched about 250, its cause my computer games got boring.
Lol i havent got much of a life, yet . . .
165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 7/28/08
20
26858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 7/28/08
200 or more
Posted 7/28/08
over 40 ....
8969 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Where do think?
Offline
Posted 7/28/08
over 200
124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / idk
Offline
Posted 7/28/08
i aculy have recored them all, i have watched 230 different animes
Posted 7/28/08
pretty much like 100 and over cuz i watch like animes for like 5 a day
9254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / My room
Offline
Posted 7/28/08
I think it's... 40 plus....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.