First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
I s Hillary Clinton sexy?
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
no way...then why would bill have cheated
67 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / In front of the c...
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
um. UO__o isn't she kind of old...?
I guess some old people could be considered sexy, but usually...not. Especially not the ones in politics. [email protected][email protected]
13417 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Kansas
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
hillary bitch is fucking crazy
no she's not sexy
6072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / the 650
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
HAHAHA who are the 3 people that said yes?! you granny loving sickos!
8143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / escape california
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
LOL!!! this is a joke right?!
937 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Next to You
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
there should be hilary is a guy option
17071 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Sellout Town
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08

PiLLiPiNoY wrote:

all i would ask her would be

PAPER OR PLASTIC ? IF U KNOW WHAT IM TALKING ABOUT...

( although plastic might sufficate her... )


lmao i am proud of myself for actually getting that....
201 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Memphis TN
Offline
Posted 3/12/08 , edited 3/13/08
WTF SHE IS FUCKING UGLY
4589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere sunny
Offline
Posted 3/17/08 , edited 3/17/08
no offense but shes .... OLD?
Posted 3/17/08 , edited 3/18/08
isn't she old? XD
472 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / California
Offline
Posted 3/18/08 , edited 3/18/08
uhhh... that would be a no.
28856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Brooklyn, New York
Offline
Posted 3/18/08 , edited 3/19/08
OH HELL NO!
3806 cr points
Send Message: Send PM GB Post
78 / F
Offline
Posted 3/18/08 , edited 3/19/08
LOLOL.
NO.
o_o
2589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Everywhere!
Offline
Posted 3/30/08 , edited 3/31/08
nah
Posted 3/30/08 , edited 3/31/08
That question made me shudder
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.