First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
which celebrity do you wish you looked exactly like?
125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Kentucky, USA
Offline
Posted 3/20/08
Owen Wilson OMG he is hot
3264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Los Angeles
Offline
Posted 3/20/08

redalchemy wrote:

Owen Wilson OMG he is hot



I KNOW! he has such a dreamy nose
125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Kentucky, USA
Offline
Posted 3/20/08

izickree wrote:


redalchemy wrote:

Owen Wilson OMG he is hot



I KNOW! he has such a dreamy nose


idk, i like his lips the most. ah, but the ever wonderful hair... and hey, his body doesnt suck either lol

PS - great picture
6367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / around here
Offline
Posted 3/20/08
my mom says i look like cameron diaz but i dont i hav my own face and thats fine w/ me
Posted 3/20/08

redalchemy wrote:


izickree wrote:


redalchemy wrote:

Owen Wilson OMG he is hot



I KNOW! he has such a dreamy nose


idk, i like his lips the most. ah, but the ever wonderful hair... and hey, his body doesnt suck either lol

PS - great picture


omg ur a male does this make you a he/she
125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Kentucky, USA
Offline
Posted 3/20/08

pinoyako211 wrote:


redalchemy wrote:


izickree wrote:


redalchemy wrote:

Owen Wilson OMG he is hot



I KNOW! he has such a dreamy nose


idk, i like his lips the most. ah, but the ever wonderful hair... and hey, his body doesnt suck either lol

PS - great picture


omg ur a male does this make you a he/she


no, just gay
1328 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Darkness
Offline
Posted 5/10/08
maki horikita... long hair or short hair she's cute...
657 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Ouran High : )
Offline
Posted 5/12/08
Hebe
8859 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 5/12/08
If i wanted to look like a celebrity id just get botoxed lips and forehead....sorry im being to negative


I wouldn't want to look like a celebrity because everyone has their own personality and look, and if your looks were exactly the same as a celebrity you'd get the same things they do wich isnt a good thing.
Posted 5/12/08

chocuqueen wrote:

Leah dizon..=) shes too pretty.. XDD


yeah.. very pretty.
Posted 5/12/08
SLOTH of The Goonies!!!!!!
2216 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Melbourne/Australia
Offline
Posted 5/12/08
hmm <_<;
for me it would definetly be >
song hye kyo --so pretty-- but if i can't look a tiny bit like her i would still like to be myself ^^
27371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / well my minds all...
Offline
Posted 5/12/08
erm...none, changin to look exactly like sum1 famous..hmmm...isnt that slightly obsessive? lol
i no im not perfect but i woodnt change myself so drastically ^^
27371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / well my minds all...
Offline
Posted 5/12/08

Sunabozu wrote:

SLOTH of The Goonies!!!!!!


lmfao!!!!!!! HAHAHAHAHAHA
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.