First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
How come licensed manga are allowed on crunchyroll?
5992 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Flush-ing
Offline
Posted 3/21/08
maybe its cause people read it online too much that the bookstores aren't selling as good. Who knows?
Posted 3/22/08
Argh they've started removing the licensed ones oh god it's all my fault AHHHHHHHHHHHHHHHGGHHGH!!!!!
Posted 3/22/08
SHUT UP UR GONNA RUIN MANGA FOR US ALSO!

NOW THAT'S PROBABLY WHAT'S HAPPENING CUZ THERE REMODELING THE MANGA SECTION AND CALLING IT THE "FAN MANGA AND DOJIN"

THANKS A LOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 3/22/08
Dude, just buy the damn manga. I do. Stop being so stingy. The artists need money to live man.
Posted 3/22/08
Yeh yeh but sometimes its fun to just get em for free i mean down at borders here in NZ its like $24nz to get one volume i mean shit
1076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Oh, I'm just outs...
Offline
Posted 3/22/08
Stingy?? I can barely get 2 dollars to buy my damn lunch. They sell at least a few hundred thousand mangas. With each 10...or 24...dollars...add that up and tell me how much money that is!!! I think they can afford to give us some free manga. IMO
47 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Poland
Offline
Posted 3/22/08
Thanks a lot, dammit!! you just had to write it when I was doing a big update for some manga!
And now we're stuck with doujins:(, well at least onemanga is still up, however some series are inactive because of licensing ther aswell... this sucks..:P I can't afford buying manga in my country (by the way I'm from Poland) and some series that are distributed in here aren't interesting nor I've read them before they appeared in Poland... and I must say the translations of manga in my country just suck...
Is this week gonna be even worse?
18636 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / europeee!!!
Offline
Posted 3/22/08
ask shinji!!!! BTW, where's can you find Shinji?!
4138 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Right Behind You..
Offline
Posted 3/22/08
its fine like that right?
2468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / yesterday
Offline
Posted 3/22/08
because it's already out. licensed manga simply means we cant get new manga of the series
77997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / US, Indiana
Offline
Posted 3/22/08
*sigh* there should still be some manga aside from just fan we can read though
10921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 3/22/08

mythbreaker wrote:

*sigh* there should still be some manga aside from just fan we can read though


i agree. ^^
199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Why do you need t...
Offline
Posted 3/22/08
isn't it because the animes are from companies and manga are originally made from mangaka? Maybe the mangaka doesn't care.
Posted 3/22/08
Idk well quit complaining before they take it off.
674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Bay Area USA
Offline
Posted 3/22/08
stfu bitch
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.