Post Reply Kamen Rider Den-O game, it is gonna release like the previous Kamen Rider?
Profile Updater
4767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Malaysia
Offline
Posted 3/13/08
Hmm, I'm still wondering till now about will Den-O release their very own game just like it's predecessors/previous Kamen Rider series? So what do you guys think?
Profile Updater
2073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Las Vegas, Nevada
Offline
Posted 3/13/08
yeah I've been wondering that myself.
5464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Home for the holi...
Offline
Posted 3/13/08
I would like a Den-O game.Only I hope that it'll be good.Kabuto was okay,but the blocking was an overkill,and Nogi and Mishima are not included.... and basically almost all game before that was not really good,except Agito(Faiz was decent but no Wolf,Rose,Ram and Arch Orpenoch).
Member
847 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Malaysia
Offline
Posted 3/13/08
Yeah i still remember agito! those were the days anyways kabuto was great too
Member
2049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Somewhere in the...
Offline
Posted 3/14/08
Kabuto was great, but no news about den-o
Admin
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 3/14/08
kabuto is not great. it just good. 555 sucks badly, worst than ryuki, although the graphic is pretty cool. overall, i think agito is the best so far. kabuto is 2nd.
as for den-o...i think maybe they want it to be in ps3. maybe? or maybe becoz of their sound tracks, toys and dvd already fortune them much, they probably decided not to release them...
kinda dissapointed though...
Profile Updater
4767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Malaysia
Offline
Posted 3/14/08
I hope they made Den-O too. It's kinda not fair since from Kuuga they made the first Kamen Rider game debut for Playstation (PSOne/PSX/PS1) console till Hibiki for Playstation 2 console. They must release it 'coz it's kinda 'tradition way' for every Hiesei Kamen Rider series eventhough they already made some 'big-enough' profits from toys, CDs and DVDs. .

I hope it'll be like Fighting-Action-RPG + cool minigame for Den-O.
Member
920 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Connecticut
Offline
Posted 3/15/08
im pretty sure that since they havent released a Den-O video game yet, they wont be doing so at all. you may argue that theres still chances since Climax Deka is coming out, but if a game hasnt been announced as yet, dont expect one.
Posted 3/16/08
yeah, usually the game comes out just after the series has ended, now i know that den-o has been famous in japan(even more than kabuto ), but look, instead they're making another movie, something that's never been done before, probably because of the HUGE success of den-o that led to the creation of another movie, that TOEI didn't even bother to create a game...that's my theory anyway...
Admin
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 3/17/08

AkaRed35 wrote:

yeah, usually the game comes out just after the series has ended, now i know that den-o has been famous in japan(even more than kabuto ), but look, instead they're making another movie, something that's never been done before, probably because of the HUGE success of den-o that led to the creation of another movie, that TOEI didn't even bother to create a game...that's my theory anyway...


yup! agreed! that's what i'm trying to say to others too...
Member
364 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 6/3/08
it would be nice to combine all the various rider series into 1 game but most likely it would have to be on ps3 due to the great amount of graphics required
Member
835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Singapore
Offline
Posted 6/9/08
i guess they're going to have it in psp...cos there are more psp users than ps3...
Member
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 6/9/08
there are no kamen rider game for pc rite?
Admin
26851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Few kilometres fr...
Offline
Posted 6/10/08

pegash4rk wrote:

there are no kamen rider game for pc rite?


there r no official KR game for pc. BUT there's mugen. so far only 5 rider characters existed in the game, agito, ryuki, blade, 555 & hibiki. i've checked the creators website, thet're making kuuga n kabuto but no news about releasing those 2 characters
You must be logged in to post.