Remove this ad
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Post Reply how many manga do you have?
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/13/08
how many manga do you have?
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/13/08
Fruits basket!!!!! and FLCL

yeah not much but its an expensive hobby! =P
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/13/08

chariotvnorma wrote:

Fruits basket!!!!! and FLCL

yeah not much but its an expensive hobby! =P


whats FLCL?
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/13/08

jamashinaideyo wrote:


chariotvnorma wrote:

Fruits basket!!!!! and FLCL

yeah not much but its an expensive hobby! =P


whats FLCL?


um FLCL.... well i got it because i knew some chick ran around with a bass guitar =P im into that! (the story is alright... but i really dont like the way the manga is drawn...)
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/13/08

chariotvnorma wrote:


jamashinaideyo wrote:


chariotvnorma wrote:

Fruits basket!!!!! and FLCL

yeah not much but its an expensive hobby! =P


whats FLCL?


um FLCL.... well i got it because i knew some chick ran around with a bass guitar =P im into that! (the story is alright... but i really dont like the way the manga is drawn...)


ohh i see..so the title of the manga is FLCL...what is it stand for?
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/13/08

jamashinaideyo wrote:


chariotvnorma wrote:

um FLCL.... well i got it because i knew some chick ran around with a bass guitar =P im into that! (the story is alright... but i really dont like the way the manga is drawn...)


ohh i see..so the title of the manga is FLCL...what is it stand for?


well the title is actually FLCL... hehe but its meant to stand for fooly cooly


btw what manga's do you own??!
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/13/08
well i own alot of manga...but my favorite manga of all time is death note!!!!!!!!!
Posted 3/13/08
i'm not sure how many series... but about 100 gigs?
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/14/08

chariotvnorma wrote:


jamashinaideyo wrote:


chariotvnorma wrote:

um FLCL.... well i got it because i knew some chick ran around with a bass guitar =P im into that! (the story is alright... but i really dont like the way the manga is drawn...)


ohh i see..so the title of the manga is FLCL...what is it stand for?


well the title is actually FLCL... hehe but its meant to stand for fooly cooly


btw what manga's do you own??!


well i own alot of manga...but my favorite manga of all time is death note!!!!!!!!!
1056 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Osaka, Japan
Offline
Posted 3/14/08
wow 100 :| impressive

haha yeah death note is alright! pretty enjoyable storyline!
3125 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / wanna guess? ^_^
Offline
Posted 3/14/08
sadly, I don't have any manga... i only read manga on the net...
55511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / The 13th Hierarch...
Online
Posted 3/14/08
last time I counted I had 435 XD
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/14/08

ZesueiKanpachi wrote:

last time I counted I had 435 XD


man!!!!!!!!!!thats awesome!!!!!!!!!!
21148 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / PLANTS
Offline
Posted 3/14/08

chariotvnorma wrote:

wow 100 :| impressive

haha yeah death note is alright! pretty enjoyable storyline!


ya i know...LOL
the first time i read it i was really hooked by it..
3050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ipoh, Malaysia. b...
Offline
Posted 3/14/08
i think i have about 200~300 manga
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.