First  Prev  1  2  3  Next  Last
What anime made you cry?
7169 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Singapore
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
Sola , Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora and Kanon 2006
23984 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / yume no sekai -_-
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
clannad..

1230 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Meh
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
Since its the latest thing I watched, Clanned movie.
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
clannad T_T !!!
1708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / demonata =D
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
Hmmmmmm i hate romance anime cuz very boring so i dun watch much but i lyk chobits and i tink i am a sadist maybe not i dun noe 4 sure so i tink i never cry b4 watching a anime
509 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / JAPAN
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
Gundam00 Episode 23
1282 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / USA ^.-
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
The clannad movie, it was soooooo sad!!!
1715 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ‡Unknown‡
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
The first anime i've cryed is chobits, the story about chii and it was in a bunny book and its about lonliness i guess
2149 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SYDNEY.
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
elfen lied
37664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / College. Too busy...
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08

stanleyng wrote:

Clannad!!!The Part Where Fuko Leaves!!


yup! i cry during the part too!!
17935 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / in front of my co...
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
sailormoon but that was a loooooooooooong time agooooooooo
617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / philippines
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
zero no tsukaima 2nd season last episode and ginban kaleidoscope last episode
37664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / College. Too busy...
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
full moon's last episode...
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
Clanned,Chobits
2287 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 3/15/08 , edited 3/15/08
naruto & bleach
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.