First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
what will u do when GOVERMONT banned ANIME!!!
Posted 3/15/08

cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:

this is not gonna happen, if they're gonna ban something, then it should be the movies where real people
are in it--lol the real movies are the ones giving us more bad influence than anime!

Nope this is totally real..others web site had been talking about this since 2005..examples...gaiaonline,facebook,friendster..etc



well, since 2005-- it's now 2008, they didn't even have one progress ---


They have..at my country there 1 group callz anti-anime/hentai...or something like that...
they used to go and report abuse about anime ....but now haven heard of them anymore..and i dont know why


nah... don't mind those morons. they are just blowing off steam, they'll just eat their words in the end. what can they do with that tiny manpower they have!
511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 3/15/08
nth more to say, aganist goverment!
4014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Otaku area.....
Offline
Posted 3/15/08

noname01123 wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:

this is not gonna happen, if they're gonna ban something, then it should be the movies where real people
are in it--lol the real movies are the ones giving us more bad influence than anime!

Nope this is totally real..others web site had been talking about this since 2005..examples...gaiaonline,facebook,friendster..etc



well, since 2005-- it's now 2008, they didn't even have one progress ---


They have..at my country there 1 group callz anti-anime/hentai...or something like that...
they used to go and report abuse about anime ....but now haven heard of them anymore..and i dont know why


nah... don't mind those morons. they are just blowing off steam, they'll just eat their words in the end.

But we cant just put aside this facts...we must do something about it...

26820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/15/08

cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:

this is not gonna happen, if they're gonna ban something, then it should be the movies where real people
are in it--lol the real movies are the ones giving us more bad influence than anime!

Nope this is totally real..others web site had been talking about this since 2005..examples...gaiaonline,facebook,friendster..etc



well, since 2005-- it's now 2008, they didn't even have one progress ---


They have..at my country there 1 group callz anti-anime/hentai...or something like that...
they used to go and report abuse about anime ....but now haven heard of them anymore..and i dont know why


OMG! they're not gonna make it! anime has a lot of fans around the globe so probably those anti anime will just shut up their big mouths
1708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / demonata =D
Offline
Posted 3/15/08
lol if they banned a anime i contact my source and hire a hitman and kill the 1 that gonna make de anime bann no kidding
4014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Otaku area.....
Offline
Posted 3/15/08

devilpong wrote:

lol if they banned a anime i contact my source and hire a hitman and kill the 1 that gonna make de anime bann no kidding


violence arent evrything you know...if govourment alrdy wanted to against it...what can we do?...we have no power
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25
Offline
Posted 3/15/08
revolt!
4014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Otaku area.....
Offline
Posted 3/15/08
revolt ? what does that mean? do you mean by rebeling?
1708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / demonata =D
Offline
Posted 3/15/08

cronocrus wrote:


devilpong wrote:

lol if they banned a anime i contact my source and hire a hitman and kill the 1 that gonna make de anime bann no kidding


violence arent evrything you know...if govourment alrdy wanted to against it...what can we do?...we have no power


lol violence can solve anything =D hehe lol u watch 2 much tv show that say violence cant solve everything maybe that is true but violence can solve things 2 muhahahaha
3179 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Belgium
Offline
Posted 3/15/08
can your mom take your 14 y ass and put it to bed cause you're making mass retarded threads bout stupid topics. I don't even feel the need to take this serious.
Posted 3/15/08
^^ lmao,
uhm I'd be pretty pissed but since when do people always follow the rules and not participate in
anything illegal? EH, just saying.
4014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Otaku area.....
Offline
Posted 3/15/08

trunks84 wrote:

can your mom take your 14 y ass and put it to bed cause you're making mass retarded threads bout stupid topics. I don't even feel the need to take this serious.


i am not 14 i am 15!!! maybe 14 and a half...zzz...BUT...doesnt mean the info i GET is a PRANk!!!
567 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / F / Anaheim
Offline
Posted 3/15/08
i remember when we were kids in the philippines growing up in marshall law days... VOLTES V was aired and the president at that time banned that anime. MY LIFE WOULD BE MISERABLE IF THERE'S NO ANIME ! sorry if i had it caps lock!
Posted 3/15/08

cronocrus wrote:


noname01123 wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:


cronocrus wrote:


shitoleonachika wrote:

this is not gonna happen, if they're gonna ban something, then it should be the movies where real people
are in it--lol the real movies are the ones giving us more bad influence than anime!

Nope this is totally real..others web site had been talking about this since 2005..examples...gaiaonline,facebook,friendster..etc



well, since 2005-- it's now 2008, they didn't even have one progress ---


They have..at my country there 1 group callz anti-anime/hentai...or something like that...
they used to go and report abuse about anime ....but now haven heard of them anymore..and i dont know why


nah... don't mind those morons. they are just blowing off steam, they'll just eat their words in the end.

But we cant just put aside this facts...we must do something about it...



if animes were to be banned, then they should also ban smallville, Batman, Justice League and etc. which had almost the same contents as those japanese animes. they should know that its not the fault of animes, its the fault of their stupid viewers who cannot differentiate something real from something which is not. i also think that they should also think their mentality of judging about animations. not all animes are for kids, so they too should also be aware of shows which their kids are watching! Its just like owning a gun, if someone kills with that gun it doesn't mean that the gun is at fault, its the owner's. anime is the same, just because kids turned violent by watching anime means that its the anime's fault. its the fault of parents of poorly supervising the shows that their kids watch. banning animes are one of the most illogical things ive ever heard!

i think its one of marketing strategies that america is doing now. just like what they did on chinese products some months ago... spreading rumors that they have high lead content, yet the true story behind of it is that they just can't accept that their market is going down. i think it would be the same as banning japanese animes, by doing that americans will now have greater control of their animations. thus, japanese animes banned their cartoons would dominate again, and their animation industry would boom again. pretty sharp for those hypocrite americans. just as i expect, they just don't want to accept to loose. what sore loosers they are!
1808 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / somewhere
Offline
Posted 3/15/08
govermont?
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.