First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
what if only anime existed?
37676 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / College. Too busy...
Offline
Posted 3/17/08
itz gonna be great! lolz. XDDD i wish it'll happen...
310 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / New Jersey
Offline
Posted 3/17/08
That'd be awsome. All our cartoons would be anime cartoons!
15623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Labs, towns, citi...
Online
Posted 3/17/08
That would be good, because I like anime style and would enjoy seeing more in it. I'm not a fan of any live-action shows, but even if I were, you have to remember that almost any type of show could be done as an anime. The one genre that would suffer from animatization would be horror, because the audience needs to connect with characters in a horror movie, and making the movie a cartoon will have an unconscious effect on the audience's abillity to do that. (That is why animes don't tend to be scary)
9107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Des Moines, Iowa
Online
Posted 3/17/08
thatd be preaty cool, then theyd make naruto shippuden episodes faster =D or any other anime i think
551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Under your bed.
Offline
Posted 3/17/08
The world would be perfect.
Posted 3/17/08
whoah..be kinda weird
sucks to the celebrities if that happened they wouldn't be needed lol
587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In my house
Offline
Posted 3/17/08
to get the kiddish-part joy out of me...

OMG OMG OMG YAY ANIME ALL DAY!!! W000000H

Ok, now that that's out of the way, seeing as i'd like to listen to the news to find out weather, recent breaking news, traffic, and some sports. Also find out about "Live Action" movies (or normal ones for everyone else), etc. etc., this would pose a problem for me....unless the WHOLE WORLD did normal things in anime form...like Newscasters would be drawn in anime.

But then our mental stability line between reality and fantasy would clash horribly. then again, I like the way things are...even if I don't think there's enough anime XD.
2468 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / yesterday
Offline
Posted 3/17/08
my life would be perfect
400 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Tartarus
Offline
Posted 3/17/08
americans trying to make anime? no thanks. im also obsessed with law & order, specifically the SVU
1836 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / ohio
Offline
Posted 3/17/08

rizzyxoxo wrote:

whoah..be kinda weird
sucks to the celebrities if that happened they wouldn't be needed lol :P


not quite... there would still be celberties just there would be less... notable writers (akira toriyama) or voice actorswould be the celeberties... on the plus side it would get rid of the "hot" but otherwise useless celeberties.......
papporazo would be the bootleg hentai animators....
Posted 3/17/08

yost wrote:


rizzyxoxo wrote:

whoah..be kinda weird
sucks to the celebrities if that happened they wouldn't be needed lol :P


not quite... there would still be celberties just there would be less... notable writers (akira toriyama) or voice actorswould be the celeberties... on the plus side it would get rid of the "hot" but otherwise useless celeberties.......
papporazo would be the bootleg hentai animators....



oooh truee
2074 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / USA
Offline
Posted 3/17/08
ppl would get sick of it..at least i would
710 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Connecticut
Offline
Posted 3/17/08
that would be bad because you need to have variety
6598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Colorado
Offline
Posted 3/17/08
Erm, I love anime to death. But I don't think that would be the greatest thing to ever happen. I mean we enjoy anime because it's a relief for us well most of us. It's like if you see it everywhere and every time, you'd start to lose interest in anime no matter how much you're addicted to it. And with anime being the only thing that will exist entertainment wise, some people might truly lose themselves in reality. But that's just my opinion. I love the feeling of looking for anime myself rather than anime just being there available to you all the time, there's no mroe excitement to it.
6598 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Colorado
Offline
Posted 3/17/08

yost wrote:

if only anime existed all the things we hate about mainstream media would also come to anime (in a much larger form than it is presently)... think about all the cheesy predictable soap operas in anime format....


SO agree with this, it's like The Bold and The Beautiful soap show in anime style. Ewwwwww.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.